پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپیتون امروز (۲۰ آذر)

پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپیتون امروز شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶  از شبکه ورزش انجام می‌شود.

پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپیتون امروز (۲۰ آذر)

پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپیتون امروز

در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر انگلیس امشب شنبه (11 دسامبر 2021 - برابر با ۲۰ آذر ۱۴۰۰) دو تیم منچسترسیتی و ولورهمپتون مقابل هم بازی می‌کنند. ساعت مسابقه و زمان پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و ولورهمپیتون ساعت ۱۶ از شبکه ورزش خواهد بود.

اگر در ایران نیستید و در خارج از مرزهای ایران به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ یا تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیورتان، این بازی جذاب را تماشا کنید. البته برای اینکه بتوانید این شبکه را باز کنید، نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

اما در صورتی که داخل ایران هستید ولی به هر دلیلی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا در دریافت سیگنال‌های فرکانس شبکه 3 با مشکل مواجه هستید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون ، فوتبال زنده منچسترسیتی و ولورهمپیتون را امروز تماشا کنید.

منچسترسیتی+ولورهمپیتون

این هفته تیم منچسترسیتی توانست برای اولین بار به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برسد و جایگاه چلسی را از آن خود کند.

در حال حاضر سیتیزن‌ها با 35 امتیاز از 15 بازی در رده اول قرار دارند و بعد از آن به ترتیب لیورپول با 34 امتیاز و چلسی با 33 امتیاز در جدول قرار گرفته اند. از این رو گواردیولا مربی منچسترسیتی مصمم است تا در یکی از دو دیدار اولیه مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر 2021-22 مقابل حریف نسبتا قَدَر، «وولوز» پیروز شود و از این طریق فشار زیادی بر دو حریفش یعنی لیورپول و چلسی وارد کند.

جالب است بدانید دیروز اتحادیه فوتبال انگلیس پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی را به عنوان بهترین مربی ماه نوامبر 2021 اعلام کرد. سه پیروزی در ۳ بازی با ۷ گل در حالی که تنها یک دریافت گل داشته اند، به اضافه ۲ کلین شیت، کارنامه من سیتی در ماه نوامبر است.

می‌توانید ترکیب من‌سیتی را در بازی پیش رو ببینید:

ترکیب من سیتی برابر ولور

شما نتیجه این بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ تحلیل و پیش‌بینی خود را برای ما بنویسید.

ارسال نظر