پخش زنده شبکه 3 | کنداکتور پخش برنامه ها و فوتبال

پخش زنده شبکه 3 یکی از جذاب‌ترین برش‌های زندگی مخاطبینی است که به تماشای پخش مستقیم بازی های فوتبال اروپا و دیدارهای استقلال و پرسپولیس با رقبای خود علاقه دارند. 5 روش ساده برای تماشای پخش زنده شبکه سه برای دیدن فوتبال زنده اروپا در دسترس مخاطبان ایرانی قرار دارد.

پخش زنده شبکه 3 | کنداکتور پخش برنامه ها و فوتبال

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که در تماشای پخش زنده شبکه 3 به مشکل بر خورده‌اید، می‌توانید پخش زنده شبکه سه را از طریق روش هایی که در ادامه ذکر می‌شوند، تماشا کنید.

پخش زنده شبکه 3 در داخل ایران

اگر در داخل مرزهای ایران قرار دارید، به سادگی می‌توانید با نصب یک آنتن و دستگاه ستباکس و گیرنده دیجیتالی، فرکانس شبکه 3 را روی تلویزیون خود به صورت رایگان دریافت کنید و از تماشای پخش زنده فوتبال های مختلف به صورت رایگان لذت ببرید. اگر گیرنده ست باکس شما اختلال دارد و هنگام پخش زنده شبکه سه با مشکلاتی مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم به گزینه‌های بعدی فکر کنید چرا که احتمالاً دکلی مربوط به پارازیت در اطراف محل استقرار شما وجود دارد و مانع دریافت سالم فرکانس شبکه 3 توسط گیرنده شما می‌شود.

کد بیس برای باز کردن قفل شبکه 3

در صورتی که در خارج از مرزهای ایران قرار دارید و با رسیور ماهواره قصد تماشای شبکه 3 را دارید و یا حتی در داخل ایران هستید و قادر به دریافت سالم فرکانس های شبکه 3 با ست باکس نیستید، احتمالاً با مشکلاتی برای تماشای پخش زنده شبکه سه مواجه خواهید شد. زیرا به سبب خریداری حق پخش تلویزیونی بازیهای مهم فوتبال اروپا و قوانین کپی رایت، هنگام پخش زنده فوتبال، شبکه سه به حالت قفل در خواهد آمد و بسیاری از کاربران ایرانی خارج از مرزهای ایران قادر به تماشای رایگان با گزارشگر فارسی شبکه 3 نیستند. برخی ایرانیان خارج‌نشین که با ماهواره شبکه 3 را دریافت می‌کنند، احتمالاً با مفهوم کد بیس آشنایی دارند. این عزیزان به سادگی می‌توانند با وارد کردن کد بیس شبکه سه هنگام پخش بازی ها در رسیور خود، پوشش زنده فوتبال های مهم ایران و اروپا را به طور مستقیم تماشا کنند.

دریافت تصاویر شبکه سه سیما از طریق ماهواره‌های بدر ۵ و اینتل‌ست ۳۹ به وسیله گیرنده‌های ماهواره‌ای اچ‌دی و اس‌دی امکان‌پذیر است.

صدا و تصویر شبکهٔ سه سیما در دو ماهواره یاد شده تنها به وسیله گیرنده‌های اچ‌دی و اس‌دی و با وارد کردن کد بیس (BISS CODE) زیر امکان‌پذیر است:

  • ۳۳ ۱۱ ۱۱ ۱۱ ۳۳ ۱۱ ۱۱ ۱۱

کدبیس شبکهٔ ۳ مسیر بدر فرکانس ۱۱۸۸۱

biss: 1111113311111133

index: 1A

provider ID: 0A28

sid: 007D

فرکانس شبکه سه در ماهواره بدر

برای دریافت شبکه 3 از طریق ماهواره کافی است جهت دیش خود را به سمت ماهواره بدر تنظیم کنید و مشخصات زیر را برای دریافت شبکه سه از ماهواره، در رسیور خود وارد کنید.

فرکانس های شبکه 3

پخش زنده شبکه 3 از تلوبیون

در صورتی که چه در داخل و چه در خارج از کشور به رسیور ماهواره ای یا گیرنده ست باکس دسترسی ندارید و تنها راه شما برای تماشای پخش زنده شبکه 3 اینترنت است، شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون که به تازگی توسط صدا و سیما خریداری شده، پخش زنده فوتبال ها مورد نظر خود را دنبال کنید. اگرچه ایرانیان خارج‌نشین بار دیگر با محدودیت عدم پخش زنده موقع پخش زنده فوتبال مواجه هستند اما برای عبور از این مشکل می‌توانند با تغییر دادن آی پی خود به آی پی کاربران ایرانی از طریق VPN، بر این مشکل غلبه کنند. تلوبیون این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا چند ساعت پس از پایان برنامه یا فوتبال مورد نظر خود، از طریق آرشیو محتوایی که در اختیار کاربران این اپلکیشن قرار دارد، بدون هیچ محدودیتی با چند ساعت تاخیر برنامه مورد علاقه‌تان را به طور رایگان تماشا کنید.

رادیو ورزش

در نهایت اگر موفق به تماشای پخش زنده شبکه 3 از هیچ یک از روش‌های بالا نشدید، تنها راه شما برای دنبال کردن اتفاقات بازی فوتبال مورد نظر خود، گوش دادن به رادیو ورزش به صورت آنلاین است که اتفاقاً گزارشگران آن، با هیجان و حرارت به مراتب بالاتر از گزارشگر تلویزیونی، بازی‌ها را گزارش می‌کنند.

کنداکتور پخش زنده شبکه سه

در نهایت، اگر به دنبال پیدا کردن ساعت پخش برنامه دلخواه یا اطلاع از زمان پخش زنده فوتبال مورد نظر خود در شبکه 3 هستید، با کلیک روی لینک مقابل می‌توانید به کنداکتور پخش زنده روزانه شبکه 3 دسترسی پیدا کنید.

ارسال نظر