پخش زنده بازی پرسپولیس و فجر سپاسی امروز (۲۳ دی)

پخش زنده بازی پرسپولیس و فجر سپاسی بعد‌از‌ظهر امروز پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ از شبکه ۳ سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی پرسپولیس و فجر سپاسی امروز (۲۳ دی)

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و فجر سپاسی امروز

در دیدارهای هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر ایران، امروز ساعت ۱۷:۳۰ تیم های پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. پخش زنده این بازی از شبکه سه سیما انجام می‌شود.

اگر برای دیدن این بازی به شبکه ۳ دسترسی ندارید یا شرایط جوی گیرنده شما را دچار اختلال در دریافت فرکانس شبکه ۳ کرده است، شما می‌توانید در هر کجای جهان که هستید، از طریق سایت یا اپلیکیشن «تلوبیون» که پخش زنده شبکه 3 را تنها با چند ثانیه تاخیر نمایش می‌دهد، به تماشای این بازی حساس و جذاب بنشینید.

همچنین اگر در خارج از کشور به سر می‌برید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ و وارد کدن کد بیس برای باز کردن قفل این شبکه (که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا می‌شود) فوتبال زنده پرسپولیس و فجر شهید سپاسی را ببینید.

در حال حاضر پرسپولیس با ۲۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد و البته فجرسپاسی با فاصله زیاد با تنها ۱۲ امتیاز جایگاه چهاردهم جدول را اشغال کرده است. اما از آنجا که پرسپولیس تساوی بدموقعی در مقابل شهرخودرو داشته، حالا برای کم کردن فاصله خود با استقلال صدرنشین، نیاز شدیدی به ۳ امتیاز این بازی دارد.

شما نتیجه بازی امروز استقلال و فجر سپاسی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

ارسال نظر