پخش زنده بازی پرسپولیس و پدیده امروز (۱۸ دی)

‌پخش زنده بازی پرسپولیس و پدیده بعد‌ازظهر امروز هجدهم دی ۱۴۰۰ از شبکه سوم سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی پرسپولیس و پدیده امروز (۱۸ دی)

زمان پخش زنده بازی پرسپولیس و پدیده مشهد امروز

در دیدارهای هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، امروز شنبه ۱۸ دی تیم‌های پرسپولیس و پدیده به مصاف هم می‌روند. پخش زنده بازی پرسپولیس و پدیده مشهد ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه ۳ انجام می‌شود.

اگر برای دیدن این بازی به شبکه ۳ دسترسی ندارید یا شرایط جوی گیرنده شما را دچار اختلال در دریافت فرکانس شبکه ۳ کرده است، شما می‌توانید در هر کجای جهان که هستید، از طریق سایت یا اپلیکیشن «تلوبیون» که پخش زنده شبکه 3 را تنها با چند ثانیه تاخیر نمایش می‌دهد، به تماشای این بازی حساس و جذاب بنشینید.

همچنین اگر در خارج از کشور به سر می‌برید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ و وارد کدن کد بیس برای باز کردن قفل این شبکه (که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا می‌شود) فوتبال زنده پرسپولیس و پدیده را ببینید.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پرسپولیس با ۲۸ امتیاز (پس از استقلال) در جایگاه دوم جد.ل است و اما پدیده مشهد با ۳ امتیاز در قعر جدول به‌سر می‌برد. تیم پرسپولیس اگرچه به علت حذف از لیگ قهرمانان آسیا، شرایط روحی چندان مساعدی ندارد اما دارای انگیزه زیادی برای کسب امتیاز و رساندن خود به صدر جدول لیگ برتر ایران است.

همچنین علی شجاعی، امید عالیشاه، هنانوف و حامد پاکدل بازیکنان غایب پرسپولیس در بازی امروز هستند.

شما نتیجه بازی امروز پرسپولیس - پدیده را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

ارسال نظر