پخش زنده بازی پرسپولیس و پیکان امروز

پخش زنده بازی پرسپولیس و پیکان امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما انجام می‌شود. ساعت بازی این دو تیم تغییر کرده است.

پخش زنده بازی پرسپولیس و پیکان امروز

پخش زنده بازی پرسپولیس و پیکان (۲۴ آذر)

در هفته دهم مسابقات لیگ برتر ایران، امروز ۲۴ آذر دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه دستگردی مقابل هم بازی می‌کنند.

ساعت بازی پرسپولیس - پیکان

زمان شروع بازی پرسپولیس و پیکان ساعت ۱۶ خواهد بود. ساعت برگزاری این مسابقه نیز مثل بازی استقلال و سپاهان از ۱۵ به ۱۶ تغییر یافته است، بنابراین ساعت پخش زنده این بازی به طور مستقیم از شبکه سوم سیما راس ساعت ۱۶:۰۰ خواهد بود.

چنانچه به هر علتی به شبکه ۳ برای دیدن این بازی دسترسی ندارید یا شرایط جوی باعث ایجاد اختلال در دریافت فرکانس شبکه 3 توسط گیرنده شما شده است، می‌توانید در سراسر جهان از طریق سایت یا اپلیکیشن «تلوبیون» که پخش زنده شبکه 3 را تنها با چند ثانیه تاخیر نمایش می‌دهد، به تماشای این بازی جذاب بنشینید.

همچنین اگر در خارج از ایران به سر می‌برید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ و وارد کدن کد بیس برای باز کردن قفل این شبکه (که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا می‌شود) بازی پرسپولیس و پیکان را تماشا کنید.

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس پیکان

در جدول لیگ برتر ایران هم‌اکنون پرسپولیس ۱۶ امتیازی در رده ششم و پیکان با ۱۲ امتیاز در مقام هشتم ایستاده است. پرسپولیس در پنج بازی اخیر دو پیروزی و سه نتیجه مساوی را تجربه کرده و باخت نداشته است اما پیکان با سه باخت و دو مساوی، هنوز پیروزی را تجربه نکرده و عملکرد ضعیفی داشته است.

حالا باید دید بازی امروز پرسپولیس و پیکان چه سرنوشتی را برای این دو تیم در لیگ خلیج فارس رقم می‌زند؟ شما نتیجه این بازی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

ارسال نظر