پخش زنده دربی ۹۷ بین استقلال و پرسپولیس

بزرگترین رقابت فوتبال ایران امروز برگزار خواهد شد. استقلال و پرسپولیس دو تیم بزرگ پایتخت در یک دیدار حساس، در قالب مسابقات لیگ برتر ایران مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. پخش زنده دربی ۹۷ امروز راس ساعت 16 از شبکه 3 سیما انجام خواهد شد.

پخش زنده دربی ۹۷ بین استقلال و پرسپولیس

پخش زنده دربی ۹۷ بین استقلال و پرسپولیس

ساعاتی دیگر مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه لیگ برتر ایران برگزار خواهد شد. استقلال و پرسپولیس برای نود و هفتمین بار روبروی هم قرار می‌گیرند تا این روزهای سرد پاییزی را برای هواداران گرم کنند. پخش زنده دربی ۹۷ روز ۱۳ آذر ساعت ۱۶:۱۵ خواهد بود. این مسابقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

شبکه سه سیما رقابت بزرگ لیگ خلیج فارس را با گزارش محمدرضا احمدی پخش خواهد کرد. لازم به ذکر است، به دلیل شرایط کرونایی دربی ۱۴۰۰ بدون تماشاگر خواهد بود. همچنین، موعود بنیادی‌فر این مسابقه را قضاوت خواهد کرد.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال، عملکرد بهتری نسبت به یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، در دربی پایتخت داشته است. بر اساس آمار، مجیدی در ۴ تقابل خود با سرخ‌پوشان ۲ برد، یک مساوی و یک باخت را تجربه کرده است.

اما گل‌محمدی در ۶ مسابقه خود با آبی‌پوشان تنها یک برد کسب کرده، ۳ بازی را مساوی و دو رقابت را باخته است. شرایط دو تیم در جدول به گونه‌ای است که هر دو تیم نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز بازی دارند. به طوری که هر تیم نتواند نتیجه مورد نظر خود را بگیرد، شرایط برای قهرمانی در لیگ سخت خواهد شد.

تاکنون استقلال ۲۶ بار تیم هم‌شهری خود را برده است. از طرفی پرسپولیس موفق به ۲۵ پیروزی در برابر رقیب سنتی خود شده است. این دو تیم ۴۵ بار امتیازات خود را تقسیم و مسابقه را با نتیجه مساوی به پایان رسانده‌اند.

جالب است بدانید، تیم پرسپولیس از حیث گلزنی آمار بهتری نسبت به استقلال داشته است. سرخ‌پوشان در مجموع ۹۴ گل به تیم استقلال زده‌اند. همچنین، آبی‌پوشان نیز ۸۹ بار موفق به گلزنی در برابر پرسپولیس شده‌اند.

پخش زنده شبکه 3 امروز ساعت 16 روز شلوغی را سپری خواهد کرد. به نظر شما کدام تیم برنده این مسابقه بزرگ خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: ترکیب پرسپولیس در دربی ۹۷ مقابل استقلال چگونه است؟

ارسال نظر