پخش زنده بازی لیورپول و آرسنال امشب (30 دی)

امشب (پنجشنبه ۳۰ دی - ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲) پخش زنده بازی لیورپول و آرسنال از شبکه ورزش انجام می‌شود. 

پخش زنده بازی لیورپول و آرسنال امشب (30 دی)

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آرسنال امشب (30 دی)

بازی برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه اروپا بین آرسنال و لیورپول امشب برگزار می‌شود. زمان پخش زنده بازی لیورپول و آرسنال ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه ورزش خواهد بود.

اگر به هر دلیلی قادر به دریافت سیگنال‌های شبکه ورزش و تماشای فوتبال زنده لیورپول و آرسنال نیستید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن تلوبیون این بازی را به طور رایگان و بدون مشکل تماشا کنید.

همچنین هموطنان خارج از کشور که قصد دارند این بازی را از طریق شبکه ورزش به صورت HD تماشا کنند اگر در زمان پخش زنده بازی، با علامت قفل مواجه شوند، می‌توانند با تنظیم رسیور خود بر روی ماهواره یاه ست و دریافت شبکه ورزش تاجیکستان، پخش زنده بازی آرسنال و لیورپول را بدون مشکل تماشا کنند. البته برای باز کردن این شبکه نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

لیورپول-آرسنال

بازی سرنوشت ساز امشب یعنی آخرین بازی میان لیورپول و آرسنال، مشخص می‌کند کدام تیم سرانجام در فینال روز 27 فوریه (۸ اسفند) با چلسی روبرو خواهد شد. دیدار قبلی این دو تیم در آوریل 2021 بود و با نتیجه 3 بر 2 به سود لیورپول به پایان رسید.

  • بازیکن کلیدی لیورپول:‌ دیوگو خوزه تکسیرا داسیلوا معروف به دیوگو جوتا مهاجم پرتغالی
  • بازیکن کلیدی آرسنال: الکساندر لاکازت یک مهاجم مرکزی فرانسوی

ترکیب احتمالی آرسنال و لیورپول در بازی امشب

  • آرسنال: رامسدال؛ چمبرز، هلدینگ، گابریل، تیرنی؛ ساکا، سفید، لوکونگا، مارتینلی؛ لاکازت، نکتیا (مربی: میکل آرتتا)
  • لیورپول: آلیسون؛ الکساندر-آرنولد، ماتیپ، ون دایک، رابرتسون؛ هندرسون، فابینیو، جونز؛ مینامینو، فیرمینو، جوتا (مربی: یورگن کلوپ)

شما نتیجه بازی امشب لیورپول-آرسنال را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

ارسال نظر