پخش زنده بازی ایران و امارات امروز (۱۲ بهمن)

پخش زنده بازی ایران و امارات بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن از شبکه ۳ سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی ایران و امارات امروز (۱۲ بهمن)

ساعت پخش زنده بازی ایران و امارات

در هشتمین دیدار رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ایران امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم امارات می‌شود. البته بازی ایران و امارات بدون تماشاگر خواهد بود . زمان پخش زنده بازی ایران و امارات ساعت ۱۸ از شبکه سوم سیما است.

اگر به شبکه ۳ دسترسی ندارید یا شرایط جوی، گیرنده شما را دچار اختلال در دریافت فرکانس کرده، می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن «تلوبیون» که پخش زنده شبکه 3 را تنها با چند ثانیه تاخیر نمایش می‌دهد، به تماشای این بازی جذاب بنشینید.

همچنین اگر در خارج از کشور به سر می‌برید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ و وارد کدن کد بیس برای باز کردن قفل این شبکه (که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا می‌شود) فوتبال زنده ایران - امارات را تماشا کنید.

این بازی اولین مسابقه از سه بازی تشریفاتی باقیمانده است. ایران با تک گل مهدی طارمی به عراق کار را یکسره و به جام جهانی 2022 صعود کرده، اما سخت در پی ارائه یک بازی زیبا و به دست آوردن ۳ امتیاز این دیدار است. از طرفی امارات برای رسیدن به رده سوم گروه و راهیابی به پلی آف نیاز به گرفتن ۳ امتیاز این بازی دارد.

در ترکیب امروز تیم ملی ایران، بیرانوند به خاطر کرونا و خلیل زاده به دلیل دو اخطاره بودن حضور نخواهند داشت و با توجه به غایبان دیگر این بازی کمی دشوار می‌شود.

بازی دور رفت ایران و امارات، که در امارات برگزار شده بود با پیروزی یک بر صفر به نفع ایران تمام شد و حالا باید دید بازی امروز چگونه پیش می‌رود. پیش‌بینی شما از بازی امروز ایران - امارات چیست؟

ارسال نظر