پخش زنده بازی بارسلونا و رئال مادرید امشب (۲۲ دی)

پخش زنده بازی بارسلونا و رئال مادرید امشب (۲۲ دی ۱۴۰۰ برابر با ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲) از شبکه سوم سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی بارسلونا و رئال مادرید امشب (۲۲ دی)

ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و رئال مادرید امشب

بازی حساس ال دربی یا همان ال کلاسیکو 2022 در چارچوب بازی‌های مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، امشب برگزار می‌شود. زمان پخش زنده بازی بارسلونا و رئال مادرید امشب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران است که از شبکه سه سیما انجام می‌شود.

در صورتی که داخل ایران هستید اما به هر دلیلی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا در دریافت سیگنال های فرکانس شبکه 3 با مشکل روبرو شده‌اید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون،به تماشای فوتبال زنده بارسلونا و رئال مادرید بنشینید.

همچنین اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید و به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ یا تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیورتان، این بازی بسیار حساس و جذاب را تماشا کنید. البته برای اینکه بتوانید این شبکه‌ها را باز کنید، نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

بارسلونا-رئال مادرید

هم‌اکنون در جدول لیگ برتر اسپانیا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ تیم رئال مادرید با ۴۹ امتیاز از تعداد ۲۱ بازی، صدرنشین جدول است و تیم بارسلونا با ۳۲ امتیاز از ۲۰ بازی، در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

در اولین رویارویی این دو تیم در این فصل، رئال مادرید با نتیجه ۲ بر ۱ (گل‌های داوید آلابا و لوکاس وازکز) پیروز میدان شد. در حال حاضر بارسلونا با رئال مادریدِ صدرنشین لالیگا 17 امتیاز فاصله دارد و اگرچه امیدی به قهرمانی ندارد، اما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به‌شدت مصمم است و این موضوع بازی امشب را بسیار حساس و دیدنی می‌کند.

ترکیب احتمالی تیم های بارسلونا و رئال مادرید در بازی امشب الکلاسیکو ۲۰۲۲

  • بارسلونا (4-3-3): مارک آندره تراشتگن؛ دنی آلوز، رونالد آرائوخو، جرارد پیکه، جوردی آلبا؛ نیکو گونزالس، سرخیو بوسکتس، گاوی؛ عثمان دمبله، لوک دی یونگ، ممفیس دیپای.
  • رئال مادرید (4-3-3): تیبو کورتوا؛ دنی کارواخال، ادر میلیتائو، دیوید آلابا، فرلاند مندی؛ لوکا مودریچ، کاسمیرو، تونی کروس؛ مارکو آسنسیو، کریم بنزما، وینیسیوس.

شما بازی جذاب امشب بارسلونا و رئال مادرید را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ حتما نظرات خود را برای ما بنویسید.

ارسال نظر