پخش زنده بازی رئال مادرید و والنسیا امشب (۱۸ دی)

پخش زنده بازی رئال مادرید و والنسیا امشب (۸ ژانویه برابر با ۱۸ دی) از شبکه ۳ سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی رئال مادرید و والنسیا امشب (۱۸ دی)

ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و والنسیا

در دیدارهای هفته بیست و یکم مسابقات لالیگا 2020 -2021، امشب شنبه هشتم دی ماه ۰۱۴۰ تیم رئال مادرید میزبان والنسیا خواهد بود. پخش زنده بازی رئال مادرید و والنسیا ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران از شبکه سه انجام می‌شود.

اگر در داخل ایران هستید اما به هر دلیلی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا در دریافت سیگنال های فرکانس شبکه 3 با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون،به تماشای فوتبال زنده رئال مادرید و والنسیا بنشینید.

همچنین در صورتی که در خارج از ایران زندگی می‌کنید و به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ یا تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیورتان، این بازی جذاب را تماشا کنید. البته برای اینکه بتوانید این شبکه‌ها را باز کنید، نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

تحلیل و پیش بینی بازی والنسیا و رئال مادرید (۱۸ دی)

در حال حاضر شاگردان کارلو آنچلوتی (رئال مادرید) از مجموع ۲۰ بازی، با ۴۶ امتیاز یعنی ۵ امتیاز بیشتر از تیم سویا، پیشتاز لیگ هستند، در حالی که تیم والنسیا با 28 امتیاز از 19 بازی در رده نهم جدول قرار دارد.

5 امتیاز اختلاف نسبت به سویا، رده دومی که یک بازی کمتر دارند، پیشتاز لیگ هستند، در حالی که والنسیا با 28 امتیاز از 19 بازی در مسابقات در رده نهم قرار دارد.

لوس بلانکوس با 14 پیروزی، چهار تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده و 46 امتیاز کسب کرده است، اگرچه آنها در اولین بازی خود در سال 2022 مقابل همسایه شهر ختافه 1-0 شکست خوردند.

از طرفی مردان خوزه بوردالاس در این فصل از 19 بازی خود در لیگ، 7 برد، 7 تساوی و 5 باخت کسب کرده‌اند و در مجموع 28 امتیاز به دست آورده‌اند که تنها 4 امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید در رده چهارم قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم رئال مادرید و والنسیا امشب

  • تیم رئال مادرید (3-3-4): کورتوا / مندی، آلابا، میلیتائو، وازکز / کاسمیرو، مودریچ، کروس / وینیسیوس، بنزما، هازارد
  • تیم والنسیا (2-4-4): سیلسن / کوریا، دیاخابی، آلدرته، گایا / کوستا، گیامون، واس، چریشف / گوئدس، گومز

شما نتیجه بازی امشب رئال مادرید - والنسیا را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

ارسال نظر