پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس امروز (شنبه ۳۰ بهمن)

پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس در قالب رقابت‌های لالیگا برگزار خواهد شد. این مسابقه امروز از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس امروز (شنبه ۳۰ بهمن)

ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس

امروز رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا برگزار خواهد شد. دو تیم رئال مادرید و آلاوس در استادیوم سانتیاگو برنابئو در شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کهکشانی‌ها برای جبران نتیجه تساوی هفته گذشته، با تمام قوا به میدان می‌رود.

پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس روز ۳۰ بهمن ساعت ۲۳:۳۰ انجام خواهد شد. این مسابقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. کسانی که به تلویزیون دسترسی ندارند می‌توانند با نصب اپلیکیشن تلوبیون این مسابقه را به صورت آنلاین تماشا کنند.

تیم رئال مادرید هم‌اکنون با ۵۴ امتیاز در رده نخست جدول لالیگا قرار دارد. این تیم قصد دارد با برد مقابل آلاوس اختلاف سه امتیازی خود را با سویا حفظ کند. تیم آلاوس شرایط چندان مطلوبی ندارد و جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته پایین لالیگا محسوب می‌شود. این تیم با ۲۰ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد.

کریم بنزما پس از مدت کوتاهی غیبت در ترکیت رئال مادرید، به احتمال زیاد در مسابقه با آلاوس حضور پیدا خواهد کرد. گرت بیل و ادن هازارد نیز پس از سپری کردن دوران مصدومیت خود، در لیست ۱۸ نفره تیم قرار گرفته‌اند.

نظر شما درباره پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس چیست؟ کدام تیم برنده این مسابقه خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر