پخش زنده بازی لیورپول و لسترسیتی امشب (۷ دی)

پخش زنده بازی لیورپول و لسترسیتی امشب (۲۸ دسامبر ۲۰۲۱ - ۷ دی۱۴۰۰) از شبکه ۳ سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی لیورپول و لسترسیتی امشب (۷ دی)

در دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر انگلیس فصل 2021 - 2022، امشب تیم‌های لیورپول و لسترسیتی به مصاف هم می‌روند. ساعت بازی لیورپول و لسترسیتی ۲۳:۳۰ خواهد بود که به صورت زنده از شبکه سه پخش می‌شود.

در صورتی که در خارج از مرزهای ایران حضور دارید و به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، می‌توانید با تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیور خود، این بازی جذاب را تماشا کنید.

همچنین اگر در داخل ایران هستید اما به هر علتی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا در دریافت سیگنال های فرکانس شبکه 3 با مشکل مواجهید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون، فوتبال زنده لیورپول و لسترسیتی را تماشا کنید.

پخش زنده بازی لیورپول و لسترسیتی

در حال حاضر لیورپول با 69 امتیاز در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس جایگاه سوم را دارد و لسترسیتی با ۶۶ امتیاز در مقام پنجم جدول ایستاده است.

لسترسیتی دیروز مقابل منچسترسیتی صدرنشین جدول لیگ، با نتیجه 6-3 شکست سنگینی خورد. از طرفی بازیکنان لیورپول فرصت استراحت کافی داشته‌اند و امروز با آمادگی کامل به زمین بازی می‌آیند. بنابراین کار لسترسیتی امروز کمی دشوار خواهد بود.

«یورگن کلوپ» سرمربی لیورپول و «برندان راجرز» سرمربی لستر، هر کدام انگیزه بالایی برای این رقابت دارند. پیش‌بینی شما از بازی حساس امشب بین این دو تیم چیست؟

ارسال نظر