پخش زنده بازی منچسترسیتی و آرسنال امروز (۱۱ دی)

پخش زنده بازی منچسترسیتی و آرسنال امروز بعد‌از‌ظهر از شبکه سه سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی منچسترسیتی و آرسنال امروز (۱۱ دی)

زمان پخش زنده بازی منچسترسیتی و آرسنال امروز

در دیدارهای هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱، امروز تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال مقابل هم بازی میکنند. زمان پخش زنده بازی منچسترسیتی و آرسنال ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه ۳ سیما خواهد بود.

در صورتی که در خارج از مرزهای ایران هستید و به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ یا تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیورتان، این بازی جذاب را تماشا کنید. البته برای اینکه بتوانید این شبکه را باز کنید، نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

همچنین اگر در داخل ایران هستید اما به هر علتی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا در دریافت سیگنال های فرکانس شبکه 3 با مشکل مواجهید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون، فوتبال زنده منچسترسیتی و آرسنال را ببینید.

بازی منچسترسیتی و آرسنال

امروز تیم‌های واتفورد و تاتنهام نیز ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند که پخش زنده آن از شبکه ورزش ‌خواهد بود.

منچسترسیتی که درحال حاضر با ۸۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد، مصمم است که فاصله خود را در صدر با بقیه تیم‌ها افزایش دهد. از طرفی آرسنال ۶۱ امتیازی که در جایگاه هشتم جدول است، اخیرا در موقعیت قدرتمندی قرار دارد.

دو روز پیش تیم منچسترسیی برابر تیم برنتفورد با تک گل «فیل فودن» توانست پیروز شود و جایگاه خود را در جدول محکم‌تر کند. شما بازی امشب سیتی و آرسنال را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

ارسال نظر