پخش زنده بازی پورتو و ماریتیمو امشب (۱۰ بهمن)

امشب یکشنبه ۱۰ بهمن پخش زنده بازی پورتو و ماریتیمو از شبکه ورزش انجام می‌شود.

پخش زنده بازی پورتو و ماریتیمو امشب (۱۰ بهمن)

ساعت پخش زنده بازی پورتو و ماریتیمو

در دیدارهای هفته بیستم مسابقات لیگ برتر پرتغال، امشب تیم اف سی پورتو در ورزشگاه داراگائو میزبان تیم ماریتیمو می‌شود. زمان پخش زنده بازی پورتو و ماریتیمو ساعت ۱۲ شب (۰۰:۰۰ بامداد) از شبکه ورزش خواهد بود.

اگر قادر به دریافت سیگنال‌های شبکه ورزش نیستند، می‌توانید با نصب اپلیکیشن «تلوبیون» پخش مستقیم فوتبال پورتو - ماریتیمو را به طور رایگان تماشا کنید.

همچنین هموطنان خارج از کشور ممکن است در زمان پخش زنده بازی، با علامت قفل مواجه شوند که می‌توانند با تنظیم رسیور خود بر روی ماهواره یاه ست و دریافت شبکه ورزش تاجیکستان، فوتبال زنده پورتو و ماریتیمو را بدون مشکلی ببینید. البته برای باز کردن این شبکه نیاز به کد بیس دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهید کرد.

بازیکنان پورتو در طول 19 بازی از ابتدای فصل، در مجموع 53 امتیاز برای تیم خود کسب کرده‌اند. آن‌ها به راحتی از سایر رقبا پیشی گرفتند و به صدر جدول رده بندی صعود کردند.

در طرف مقابل، تیم ماریتیمو امسال با عملکردی ضعیف در لیگ برتر پرتغال بازی کرده است و در رتبه نهم رده بندی قرار دارد. البته اخیرا بازیکنان ماریتیمو موفق‌تر بازی کرده‌اند.

ترکیب احتمالی پورتو و ماریتیمو

ترکیب احتمالی پورتو و ماریتیمو

در ترکیب احتمالی تیم‌های ماریتیمو و پورتو به نظر می‌رسد مهدی طارمی جزو بازیکنان ذخیره باشد.

پیش‌بینی شما از بازی امشب پورتو و ماریتیمو چیست؟

ارسال نظر