پخش زنده بازی یوونتوس و آ اس رم امشب (۱۹ دی)

پخش زنده بازی یوونتوس و آ اس رم امشب (۹ ژانویه ۲۰۲۰ برابر با ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰) از شبکه ورزش انجام می‌شود.

پخش زنده بازی یوونتوس و آ اس رم امشب (۱۹ دی)

شبکه و ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و آ اس رم

در دیدارهای هفته بیست و یکم مسابقات سری A 2022 ایتالیا، امشب تیم‌های یوونتوس و آاس رم مقابل هم بازی می‌کنند. زمان پخش زنده بازی یوونتوس و آ اس رم ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران از شبکه ورزش خواهد بود.

در صورتی که به هر دلیلی به پخش زنده شبکه ورزش دسترسی ندارید، شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن «تلوبیون» که به صدا و سیما وابسته است، پخش مستقیم فوتبال زنده یوونتوس و آاس رم را تماشا کنید.

همچنین اگر از ایرانیان خارج کشور هستید و به هر دلیلی نمی‌توانید بازی زنده چلسی و برایتون را از طریق شبکه ورزش تماشا کنید، می‌توانید با تنظیم کردن فرکانس شبکه ورزش تاجیسکتان در رسیور ماهواره خود و وارد کردن کد بیس آن، این بازی را به طور رایگان تماشا کنید.

پخش زنده بازی یوونتوس و آ اس رم

ارزیابی بازی یوونتوس و آ اس رم امشب

تیم یوونتوس بدون رونالدو، که اخیرا عملکرد قدرتمندی نداشته، پس از تساوی مقابل ناپولی، در حالی که در رده پنجم جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار گرفت، به این دیدار می‌رسد. تیم آاس رم نیز پس از باخت سه بر یک مقابل میلان به این دیدار می‌رسد و با یک پله سقوط در جدول در رده هفتم قرار گرفته است. هر دو تیم برای سه امتیاز این بازی با انگیزه بالا می‌جنگند و بازی بسیار حساس خواهد بود.

آخرین باری که این دو تیم دیدار داشتند حدود سه ماه پیش بود که یوونتوس با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد. شما نتیجه بازی امشب یوونتوس - آ اس رم را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

ارسال نظر