اشتباه توییتر در اهدای تیک آبی به حساب های کاربری تقلبی

شرکت توییتر قوانین جدیدی را به منظور اهدای تیک آبی به متقاضیان از ماه مه اعمال کرده است. اما این سیستم هنوز نتوانسته است عملکرد دقیقی داشته باشد. 

اشتباه توییتر در اهدای تیک آبی به حساب های کاربری تقلبی

روز گذشته کمپانی توییتر اعلام کرد به اشتباه چند حساب کاربری تقلبی و متخلف در برابر قوانین شرکت را پیش از حذف کامل آنها از سرورهای خود به تیک آبی مجهز کرده است.

این خطا نگرانی‌های مربوط به فرآیند درخواست‌های جدید شرکت را به جهت دریافت تیک رسمی افزایش داده است، زیرا نشانگر آبی به منظور کمک به افراد و تعیین قابل اعتماد بودن آنها استفاده‌ می‌شود. اما با توجه به خطای پیش آمده این مسئله می‌تواند برای متقاضیان نگران‌کننده باشد.

ماجرا از این قرار است که توییتر از ماه مه قوانین جدیدی را برای متقاضیان دریافت تیک آبی تعیین کرد. با اعمال این قوانین، بسیاری از درخواست‌ها با پاسخ منفی مواجه شد. برهمین اساس برخی کاربران شکایت‌هایی را مبنی بر این قوانین منتشر کرده و اعلام کردند با اینکه آنها دارای شرایط اعلام شده هستند اما نتوانسته‌اند تیک رسمی حساب خود را دریافت کنند.

در روزهای اخیر دانشمند داده‌ای کانسپیرادور نورتنو در توییت خود اعلام کرد شش حساب کاربری ترکی ساخته شده در شانزدهم ماه ژوئن با داشتن تعداد فالوورهای تقریبا یکسان تیک آبی توییتر را دریافت کرده‌اند. بین حساب‌های مورد اشاره، ۲ مورد از عکس‌های فردی دیگر استفاده می‌کرده‌اند.

این شرکت دلیل اشتباه پیش آمده را ضعف در آموزش تیم بررسی درخواست‌های متقاضیان تیک رسمی اعلام کرده است.

هم‌چنین توییتر ضمن عذرخواهی از کاربران خواسته است تا این شبکه اجتماعی محبوب را در مسیر پیشرفت مثل همیشه همیاری کرده و مطمئن باشند درخواست‌ها در آینده نزدیک توسط افراد آموزش‌دیده و حرفه‌ای مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

آیا شما تابحال برای دریافت تیک آبی توییتر اقدام کرده‌اید؟ به نظر شما سیستم بررسی درخواست متقاضیان توییتر دقت لازم را به جهت اعطای این تیک دارد؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر