اپلیکیشن مدیریت پول ورایزن به نام Family Money سواد مالی کودکان را افزایش می‌دهد!

رسانه کلیک - اپلیکیشن مدیریت پول جدید ورایزن به نام Family Money به بچه ها اجازه می‌دهد تا تحت نظارت نامحسوس والدین، به خریدهای آنلاین یا پس‌انداز پول بپردازند.

اپلیکیشن مدیریت پول ورایزن به نام Family Money سواد مالی کودکان را افزایش می‌دهد!

کمپانی ورایزن در حال فعالیت روی یک خلاقیت جدید مخصوص بچه ها است. محصول جدید این شرکت با هدف بهبود سواد مالی کودکان، کمک به آن‌ها در پس‌انداز پول، کسب درآمد و خرج معقولانه پول به وسیله یک ویزا کارت (از پیش پرداخت شده)، در اختیار بچه‌های کم سن و سال قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن Family Money شامل یک حساب خرج کردنی و پس‌انداز می‌شود، به طوری که والدین می‌توانند روی خرج پول توسط فرزندان خود نظارت داشته باشند و مبالغی را برای سپرده‌های کمکی تعیین کنند.

این برنامه قادر به ردیابی و پیگیری پول‌های خرج شده و اطلاع‌رسانی بلادرنگ به والدین است. این اپلیکیشن به بچه ها کمک می‌کند تا با انجام کارهای روزمره، از طرف والدین خود پاداش دریافت کرده و پس‌انداز کنند. ناگفته نماند که کارهای روزمره نیز توسط والدین مشخص می‌شوند.

همه کاربران می‌توانند به مدت 30 روز به طور رایگان از اپلیکیشن مدیریت پول ورایزن استفاده کنند. پس از گذشت این مدت، کاربر با پرداخت تنها 6 دلار در هر ماه قادر به استفاده از قابلیت‌های Family Money می‌شود. این هزینه برای حساب‌های متعلق به حداکثر 5 فرزند در بازه سنی 8 تا 17 سال لحاظ خواهد شد.

اپلیکیشن Family Money نتیجه ترکیب سرویس‌های مالی و فناوری است. این برنامه به شیوه‌ای مؤثر به بچه ها آموزش می‌دهد تا ورودی‌ها و خروجی‌های لازم برای مدیریت بهینه پول را شناسایی کنند.

کارت ویزای پیش پرداخت شده، توسط بانک تجاری متروپولیتن صادر می‌شود. با کاربرد اپلیکیشن جدید، والدین با خیالی آسوده می‌توانند از دور شاهد مسئولیت‌پذیری مالی فرزندان خود باشند و در صورت نیاز به آن‌ها کمک کنند. کمپانی ورایزن برای ساخت پلتفرم مالی - تکنولوژیکی Family Money با Galileo همکاری می‌کند. ناگفته نماند که در صورت مفقودی یا دزدیده شدن کارت، والدین قادر به مسدودسازی آن هستند.

ارسال نظر