اپل برای رقابت با سامسونگ و مایکروسافت آیفون تاشو را طراحی می‌کند

رسانه کلیک - جان پراسر با انتشار ویدیویی خبر از طراحی آیفون تاشو اپل می‌دهد. به نظر می‌رسد این گوشی برای رقابت با گلکسی زد فلیپ سامسونگ و سرفیس دوئو مایکروسافت وارد بازار خواهد شد.

اپل برای رقابت با سامسونگ و مایکروسافت آیفون تاشو را طراحی می‌کند

گوشی‌های هوشمند تاشو به تازگی وارد بازار شدند و طرفدارانی را پیدا کردند. سامسونگ نیز اخیرا از گوشی تاشو جدید خود به نام گلکسی زد فود 2 رونمایی کرده است که با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

جان پراسر یکی از افشاگران معروف به تازگی ویدیویی را منتشر کرد و از طراحی این محصول اپل خبر داد. به گفته او آیفون تاشو طراحی بسیار جالبی خواهد داشت. به نظر می‌رسد گوشی تاشو اپل به نام آیفون فولد معرفی شود. این گوشی از سه نمایشگر استفاده خواهد کرد.

بدنه آیفون فولد مانند گلکسی زد فلیپ خواهد بود که نمایشگر خارجی بزرگتری نیز دارد. همچنین نمایشگر داخلی آن نیز از ۲ نمایشگز جداگانه تشکیل شده است اما حاشیه‌ای بین آن‌ها قرار ندارد. گفته می‌شود طراحی جدید آیفون مانند سرفیس دوئو باشد اما ۲ تفاوت مهم دارد. حاشیه بین ۲ نمایشگر سرفیس به راحتی تشخیص داده می‌شود اما آیفون فولد ۲ نمایشگر به هم چسبیده دارد که اگر باز شود حاشیه بین آن تشخیص داده نمی‌شود.

پراسر گفته است که فیس آ‌ی‌دی این گوشی کنار نمایشگر خارجی آن قرار خواهدگرفت. بنابراین کاربران هنگام باز کردن دستگاه نمی‌توانند از امکاناتی مانند فیس آی‌دی استفاده کنند. در حال حاضر اطلاعات کاملی درباره آیفون تاشو یا آیفون فولد منتشر نشده است اما گفته می‌شود این محصول طرحی مشابه مدل‌های قبلی داشته باشد. گفته می‌شود لبه این گوشی نیز مانند آیفون ۱۱ فلزی باشد.

در حال حاضر بسیاری از منابع ساخت آیفون تاشو را تایید کردند اما زمان دقیقی برای معرفی این محصول و عرضه آن به بازار مشخص نشده است. پیش‌بینی می‌شود این محصول با قیمت بالا و تعداد محدود وارد بازار شود. در هر حال عرضه آیفون فولد می‌تواند خبر خوبی برای کاربران محصولات اپل باشد.

ارسال نظر