ایلان ماسک: سایبرتراک توسط بیگانگان ساخته شده است | تأخیر در عرضه Cybertruck تسلا

سایبرتراک تسلا با تأخیر عرضه می‌شود. این خبر هنوز به طور رسمی توسط کمپانی اعلام نشده، اما ظاهرا دلایل متعددی پشت این قضیه است.

ایلان ماسک: سایبرتراک توسط بیگانگان ساخته شده است | تأخیر در عرضه Cybertruck تسلا

سایبرتراک تسلا

سایبرتراک تمام برقی تسلا، همان وانت معروف با طراحی عجیب و غریب، با تأخیر در فرایند ساخت روبه‌رو شده و احتمالا تا پیش از سال 2022 عرضه نمی‌شود.

تسلا قرار بود تا پایان سال 2021، وانت برقی خود را به تولید انبوه برساند. اما ظاهرا این زمان‌بندی تغییر یافته است. در صفحه پیش سفارش این محصول، به عرضه احتمالی در سال 2022 اشاره شده است.

کمپانی تسلا به کارآفرین میلیاردر، ایلان ماسک تعلق دارد. این شرکت هنوز به تأخیر ایجادشده در عرضه سایبرتراک اشاره‌ای نکرده است. البته افراد آشنا با فرایند ساخت وانت‌های تمام برقی چندان از این موضوع متعجب نمی‌شوند.

دلیل این تأخیر هنوز مشخص نیست. با این حال، از آنجا که سایبرتراک عجیب و غریب یک خودروی کاملا جدید به حساب می‌آید، احتمالا طراحی آن هنوز کامل نشده است. این تأخیر می‌تواند به کمبود جهانی تراشه و یا ساخت کارخانه تولیدکننده وانت‌های برقی تسلا در تگزاس نیز مربوط باشد.

کارخانه ساخت ماشین های تسلا در تگزاس

سایبرتراک تسلا در سال 2019 با طراحی منحصر به فرد و آینده‌نگرانه معرفی شد. این وانت برقی در سه مدل با محدوده قیمت بین 39900 تا 69900 دلار در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. قیمت این خودرو بسته به ویژگی‌های کاربردی مثل تعداد موتورهای الکتریکی، ظرفیت بکسل و محدوده گردش متغیر است.

همچنین بخوانید: طراحی فضایی وانت تمام برقی تسلا

ناگفته نماند که ماسک در یک توییت غیرمنتظره، به امکان شکست سایبرتراک اشاره کرده و دلیل آن را، عدم تشابه این وانت برقی به سایر خودروهای موجود در بازار دانسته است. طبق گفته‌های او «همه وانت‌ها شبیه به یکدیگر هستند، اما سایبرتراک گویا توسط بیگانگان ساخته شده و از آینده آمده است!».

ماسک طرفدار پروپاقرص طراحی این خودروی فانتزی بوده گفته است «من عاشق این (طراحی) هستم، حتی اگر دیگران دوستش نداشته باشند».

ارسال نظر