گوشی تاشوی وان پلاس با نمایشگر دوگانه در راه است؟

شرکت وان پلاس درست چند ساعت قبل از شروع رویداد آنپکد 2021، ویدئوی کوتاهی را در توییتر منتشر کرده و در آن از آماده‌سازی یک گوشی تاشوی جدید با نمایشگر دوگانه خبر داده است.

گوشی تاشوی وان پلاس با نمایشگر دوگانه در راه است؟

گوشی تاشوی وان پلاس با نمایشگر دوگانه

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ در رویداد آنپکد 2021 از دو گوشی انعطاف‌پذیر رونمایی می‌کند. حال شعبه آمریکایی شرکت وان پلاس نیز با انتشار یک ویدئوی کوتاه در صفحه توییتر خود، از عرضه یک گوشی تاشو با نمایشگر دوگانه خبر داده است.

این ویدئو نشان می‌دهد محصول جدید وان پلاس به جای استفاده از یک نمایشگر انعطاف‌پذیر بزرگ، از دو نمایشگر مجزا بهره می‌برد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند تصاویر مختلفی را روی هر دو نمایشگر مشاهده کند. اما نکته جالب توجه آن است که بریدگی بالای صفحه (برای دوربین سلفی) و جایگاه بلندگو در هر دو نمایشگر به چشم می‌خورد. ظاهرا پورت USB-C نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

در واقع این ویدئوی 16 ثانیه‌ای به جای آنکه یک گوشی تاشو را به نمایش بگذارد، بیشتر دو گوشی مجزا را تداعی می‌کند که کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. از طرفی اگر این دستگاه واقعا یکی از محصولات مهم وان پلاس است، تیزر آن باید در توییتر اصلی شرکت منتشر شود، نه در صفحه شعبه آمریکایی که تعداد فالوورهای آن تنها یک پنجم صفحه اصلی است.

اما اگر بخواهیم بدبینانه به این موضوع نگاه کنیم، باید بگوییم هدف کمپانی چینی از نمایش گوشی تاشوی وان پلاس دو نمایشگره، کاهش توجه مردم نسبت به رویداد آنپکد سامسونگ بوده است. آیا شرکت واقعا نمی‌توانست چند روز دیگر برای نمایش اسمارت فون جدید خود صبر کند؟

ارسال نظر