رایگان شدن بازی پابجی | شایعه یا واقعیت؟

با وجود عدم موافقیت گیمرها برای رایگان شدن بازی پابجی ، گویا استودیوی سازنده قرار است برای یک مدت مشخص، حالت F2P را در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

رایگان شدن بازی پابجی | شایعه یا واقعیت؟

رایگان شدن بازی پابجی

شایعات جدیدی درباره بازی پابجی به تازگی فضای آنلاین را پر کرده است. طبق این شایعات، بازی PUBG در آینده نزدیک رایگان می‌شود. پابجی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های بتل رویال در بازار گیمینگ PC بوده و گویا قرار است به زودی برای همه قابل‌دسترس شود.

خبر جدید مبنی بر رایگان شدن بازی پابجی توسط یک حساب توییتری به نام PlayerIGN منتشر شده است. ظاهرا بازی پابجی در طول یک هفته (نامعین، اما حوالی ماه آینده) به صورت رایگان در اختیار همه علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. بسته به پاسخ پایگاه گیمرهای فعلی به این اقدام، استودیوی سازنده تصمیم می‌گیرد که پابجی را رایگان کند یا خیر.

پس مجانی شدن بازی پابجی (حالت F2P) به پیوستن گیمرهای جدید و همین‌طور پاسخ مثبت گیمرهای فعلی به این تغییر بستگی دارد.

با استناد به گفته‌های PlayerIGN به عنوان یک داده کاو باتجربه، پابجی از سال 2019 قرار بود به یک بازی F2P تبدیل شود. اما در آن زمان پاسخ مثبتی را از سوی پلیرهای خود دریافت نکرد و در نتیجه از تصمیم خود منصرف شد.

توجه داشته باشید که توییت اخیر مبنی بر رایگان شدن بازی پابجی هنوز به طور قطعی توسط استودیوی سازنده یا منابع موثق دیگر تأیید نشده است. احتمالا در چند هفته آتی خبرهای بیشتری در این خصوص در دسترس اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

اگر در حال حاضر یکی از گیمرهای این بازی پرطرفدار هستید، آیا با رایگان شدن PUBG موافقت می‌کنید؟

ارسال نظر