قیمت بیت کوین امروز 26 مرداد 1400

بیت کوین پس از رشد فوق‌العاده و رسیدن به اوج سه ماه خود، شاهد سه روز اصلاح قیمت بود.

قیمت بیت کوین امروز 26 مرداد 1400

قیمت بیت کوین امروز 26 مرداد 1400

بیت کوین این هفته را با رشدی چشمگیر و رد شدن از مرز 47،000 دلار آغاز کرد. این حد قیمت اوج سه ماه اخیر بیت کوین بود و به همین دلیل این ارز دیجیتال بلافاصله با مقاومتی سخت روبرو شد که سه روز اصلاح قیمت را در پیش داشت.

بیشتر بخوانید: اوج قیمت در ۹۰ روز اخیر؛ قیمت بیت کوین امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

نمودار روزانه قیمت بیت کوین نمودار روزانه قیمت بیت کوین - 26 مرداد

بیت کوین در 14 آگوست از خط مقاومت الگوی صعودی شکاف عقب‌نشینی کرد. این نشان می‌دهد که فروشندگان تسلیم نشده‌اند و باقدرت از خط مقاومت دفاع می‌کنند.

جفت ارز بیت کوین - تتر اکنون می‌تواند به خط حمایت این شکاف سقوط کند که می‌تواند عامل جذب خریداران باشد. اگر قیمت تا این سطح پایین بیاید، خریداران دوباره سعی می‌کنند حرکت صعودی را از سر بگیرند. شکستن و بسته شدن بالای شکاف، الگوی نزولی را باطل می‌کند و درهای صعود را تا 53،000 دلار و سپس 60،000 دلار باز خواهد کرد.

روبه‌بالا بودن میانگین متحرک و قرار داشتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه مثبت نشان می‌دهد که بازار تحت کنترل خریداران است.

بر خلاف این فرض، اگر فروشندگان قیمت را زیر به شکاف کاهش دهند، این جفت ارز می‌تواند به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) 43،124 دلار کاهش یابد. اگر قیمت از این سطح پایین‌تر بیاید، خریداران بار دیگر تلاش می‌کنند تا حرکت صعودی را از سر بگیرند.

اما اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، ممکن است این جفت ارز به میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA)؛ یعنی 37،430 دلار کاهش یابد.

در هنگام نوشتن این مطلب، بیت کوین با افت 2.14 درصدی در 24 ساعت گذشته به قیمت 46،165 دلار مبادله می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد: ۳۷۸ میلیارد دلار در گردش؛ ارزش بازار فعال بیت کوین رکورد زد!

ارسال نظر