هر آنچه تاکنون درباره آیپد مینی آینده اپل می دانیم

مدل جدید آیپد مینی به احتمال زیاد اواخر سال جاری عرضه می‌شود. این دستگاه از تراشه پیشرفته اپل استفاده کرده است و از لحاظ پورت اتصالی، متفاوت با مدل‌های قبلی است.

هر آنچه تاکنون درباره آیپد مینی آینده اپل می دانیم

آیپد مینی آینده اپل

نسل جدیدی از تبلت‌های اپل در راه است. جزئیات جدیدی درباره مدل جدید آیپد مینی در وب‌سایت خبری 9to5Mac افشا شده که در ادامه به بررسی آن‌ می‌پردازیم.

آیپد مینی جدید اپل با کدنام J310 ساخته می‌شود. این تبلت به تراشه بایونیک A15 مجهز است که احتمالا در گوشی‌های سری آیفون 13 نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تراشه A15 از لیتوگرافی 5 نانومتری مشابه با A14 استفاده می‌کند. البته طبق گفته‌های یک منبع موثق، اپل در حال کار روی نسخه قدرتمندتری به نام A15X است که در سایر آیپدهای نسل آینده به کار می‌رود.

گزارش‌های متعددی درباره این محصول تاکنون در فضای آنلاین منتشر شده‌اند؛ که بسیاری از آن‌ها به جزئیات یکسانی اشاره می‌کنند. به عنوان مثال، طراحی تبلت آینده اپل مشابه با نسل چهارم iPad Air است.

آیپد مینی آینده اپل

آیپد مینی فاقد دکمه خانه بوده و حاشیه‌های دور نمایشگر باریک‌تر و یکنواخت هستند. دستگاه جدید به جای پورت لایتنینگ انحصاری اپل، به پورت USB نوع C مجهز خواهد بود.

گزارش جدید دیگری به این موضوع اشاره می‌کند که غول کوپرتینویی، نسخه بهبود یافته‌ای از آیپد 10 اینچی پایین رده را در ماه سپتامبر سال جاری روانه بازار می‌کند. دستگاه مذکور به تراشه بایونیک A13 مجهز بوده و شبیه به مدل iPad Air 3 است که در سال 2019 در قفسه فروشگاه‌ها قرار گرفت.

مینگ چی کیو، تحلیلگر معروف اپل پیش‌تر گفته بود که تبلت iPad Mini آینده، دارای نمایشگری به اندازه 8.5 تا 9 اینچ است. مدل قبلی آیپد مینی 2019 به تراشه بایونیک A12 مجهز بوده و از قلم Apple Pencil پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر، اطلاعات بیشتری درباره آیپد مینی جدید اپل در دسترس نیست. اگر اطلاعات بیشتری در اختیار دارید یا شایعات دیگری را شنیده‌اید، حتما با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر