گلدمن ساکس از تأمین مالی 28 میلیون دلاری بلاک دیمن (Blockdaemon) حمایت کرد

رسانه کلیک - شرکت بانکداری گلدمن ساکس (Goldman Sachs) از تأمین مالی سری A شرکت زیرساخت بلاک چین بلاک دیمن (Blockdaemon) حمایت کرد و 5 میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری کرد.

گلدمن ساکس از تأمین مالی 28 میلیون دلاری بلاک دیمن (Blockdaemon) حمایت کرد

این تأمین سرمایه توسط Greenspring Associates هدایت شد و شامل مشارکت شرکت خدمات وام ارزهای دیجیتال BlockFi، شرکت واسطه دارایی‌های ارزهای دیجیتال Voyager Digital Ltd و گلدمن ساکس بود.

گلدمن ساکس یک بانک سرمایه‌گذاری چندملیتی مستقر در آمریکا است که دارایی خالص آن 131 میلیارد دلار است. به نظر می‌رسد این غول بانکداری اخیرا توجه ویژه‌ای به ارزهای دیجیتال دارد. در ماه مه این شرکت یک سرمایه‌گذاری 15 میلیون دلاری در شرکت تجزیه‌وتحلیل بلاک چین Coin Metrics را هدایت کرد و همچنین تجارت مشتقات بیت کوین را برای مشتریان نهادی خود را در همان ماه آغاز کرد.

بلاک دیمن زیرساخت‌های سپرده‌گذاری و نود شدن را برای مشتریانی چون گلدمن ساکس فراهم می‌کند. این شرکت در 12 ماه اخیر به طور میانگین بیش از 5 میلیارد دلار دارایی سپرده‌گذاری شده در دست داشته و پیش‌بینی می‌کند که این مقدار تا پایان سال 2021 به 50 میلیارد دلار برسد.

این شرکت امکان سرمایه‌گذاری در شبکه‌هایی مانند ETH 2.0، بیت کوین، پولکادات و پروتکل‌های مختلفی مانند Dfinity و Near را برای مشتریان سازمانی فراهم می‌کند.

طبق اعلامیه 8 ژوئن، بلاک دیمن از این بودجه برای توسعه خدمات زیرساختی نود و به‌کارگیری کارمندان و توسعه‌دهندگان جدید استفاده خواهد کرد.

این غول بانکداری اخیرا یک نظرسنجی منتشر کرد که نشان داد 25 مدیر ارشد فناوری اطلاعات صندوق‌های سرمایه‌گذاری آسیایی، رغبتی به سرمایه‌گذاری در بیت کوین ندارند.

در اوایل این ماه، جف کوری، رئیس بخش جهانی تحقیقات کالاها در گلدمن، اظهارات اینکه بیت کوین طلای دیجیتال است را رد کرد و آن را یک دارایی پرخطر مانند مس نامید.

بااین‌حال در ماه مه، ویل ننس (Will Nance)، یکی از تحلیلگران گلدمن، ادعا کرد که سرمایه‌گذاری در سهام کوین بیس بهترین راه برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و درامان ماندن از نوسانات آن پس از رکود اخیر است.

ارسال نظر