آنر اکنون بعد از کوالکام، به دنبال تهیه چیپست از مدیاتک است

رسانه کلیک - آنر بعد از جدایی از هواوی، زنجیره تامین خود را آماده می کند و احتمالا در کنار تهیه چیپست از کوالکام به دنبال تهیه چیپست از مدیاتک نیز است.

آنر اکنون بعد از کوالکام، به دنبال تهیه چیپست از مدیاتک است

فقط چند هفته است که هواوی خبر فروش برند آنر را اعلام کرده است و این برند تازه جدا شده در حال آماده سازی تأمین کنندگان جدید دستگاه‌های خود است. در همین راستا، اخیرا تایید شد که آنر و کوالکام در حال مذاکره پیشرفته برای توافق بر سر تامین چیپست‌های آنر هستند.

اکنون، مدیاتک، یکی دیگر از سازندگان برجسته پردازنده‌ گوشی‌های هوشمند، تأیید کرده است که در مرحله تعیین و ارزیابی امور حقوقی مربوط به محدودیت‌های اعمال شده توسط ایالات متحده برای هواوی است. اگر همه چیز خوب پیش رود، این شرکت قادر خواهد بود چیپست‌هایی را به آنر عرضه کند.

در این شرایط، ایجاد روابط جدید با تولیدگنندگان مختلف و تقوبت زنجیره تأمین برای افزایش میزان تولید گوشی‌های هوشمند ، برای برند آنر بسیار مهم است. این شرکت امضای قراردادهای جدید کاری برای پرسنل خود را تا پایان ماه جاری به اتمام می رساند. بنابراین، شرکت جدید آنر در ژانویه 2021 دوباره به بازار وارد خواهد شد و به نظر می رسد که گوشی‌های هوشمند جدید سری V40 را وارد بازار کند.

سری جدید V این برند، چیپست مدیاتک خواهد داشت؛ البته برخی از افراد می‌گویند این شرکت از تراشه‌هایی که قبلاً ذخیره کرده، استفاده خواهد کرد و قطعات جدیدی از این شرکت تایوانی دریافت نخواهد کرد.

برند آنر قصد دارد با پیشی گرفتن از هواوی، به یک شرکت پیشرو در گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. در همین حال، کوالکام از دولت ایالات متحده مجوزی برای ادامه تجارت با هواوی در چندین دسته از محصولات از جمله قطعات 4G ، رایانه و Wi-Fi دریافت کرده است. اما این شرکت می گوید که هنوز در تلاش است مجوز سایر محصولات را نیز دریافت کند.

ارسال نظر