برایان بروکس، مدیرعامل بایننس آمریکا استعفا داد

بروکس در ایمیلی تأیید کرد که حساب توییترش هک نشده است و خبر استعفای او صحت دارد.

برایان بروکس، مدیرعامل بایننس آمریکا استعفا داد

مدیرعامل بایننس آمریکا استعفا داد!

مدیرعامل بایننس آمریکا، برایان بروکس در توییتی اعلام کرد که تنها پس از 4 ماه فعالیت در این سمت، استعفا داده است.

بروکس در ایمیلی به خبرگزاری CoinDesk تأیید کرد که حساب توییتر او هک نشده است. در این توییت، بروکس به «تفاوت در جهت راهبردی» بین او و همکارانش اشاره کرد.

بروکس پیش از پیوستن به بخش آمریکایی صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، ریاست دفتر کنترل‌کننده ارز دولت دونالد ترامپ را برعهده داشت.

به نظر می‌رسد که استخدام بروکس بخشی از استراتژی استخدام تنظیم‌کنندگان قدیمی معتبر از سراسر جهان توسط بایننس آمریکا و شرکت مادر آن برای بهبود وضعیت خود با قانون‌گذاران بوده است.

حال خروج ناگهانی بروکس، همراه با استعفا ماه گذشته مدیرعامل بایننس برزیل به طور مشابه و غیرمنتظره پس از شش ماه، سؤالات زیادی را به دنبال خواهد داشت؛ زیرا نظارت بر بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات و زیرمجموعه‌های مختلف آن تشدید شده است.

در ماه‌های اخیر، چندین کشور از جمله انگلستان و ژاپن علیه بایننس اقدام کرده‌اند.

مدیرعامل بایننس و رئیس هیئت‌مدیره بایننس آمریکا، چانگ پنگ ژائو (CZ) گفت که به تجارت بایننس آمریکا و تعهد آن برای ارائه خدمات به مشتریان اطمینان دارد. وی افزود که خروج بروکس به‌هیچ‌عنوان کاربران بایننس آمریکا را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.

هیچ یک از این دو از دلیل جدایی صحبت نکردن و حرفی نیز از جانشین زده نشده است.

ژائو در بیانیه گفت: «کار برایان برای بایننس آمریکا بسیار ارزشمند بوده است و ما امیدواریم او همچنان بخشی جدایی‌ناپذیر از رشد صنعت ارزهای دیجیتال باشد و از مقرراتی که صنعت ما را به جلو خواهد برد حمایت کند. ما برای او بهترین‌ها را در تلاش‌های آینده‌اش آرزو می‌کنیم.»

این پیام با آرزوی موفقیت با نحوه برخورد بایننس آمریکا با مدیرعامل پیشین، کاترین کولی متضاد بود. این صرافی در هنگام استخدام بروکس در آوریل حتی به او اشاره هم نکرد.

بیشتر بخوانید: بایننس سقف برداشت روزانه را برای کاربران تأیید نشده پایین آورد

ارسال نظر