تاریخ برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ لو رفت | جزییات تازه از محصولات جدید

تاریخ برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ برای 11 اوت زمان‌بندی شده است. گوشی‌های انعطاف‌پذیر و ساعت‌های هوشمند جدید در این مراسم رونمایی می‌شوند.

تاریخ برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ لو رفت | جزییات تازه از محصولات جدید

رویداد آنپکد سامسونگ با معرفی گوشی‌های انعطاف‌پذیر

تصاویر متعددی از ساعت‌های هوشمند جدید و نسل بعدی گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ تا کنون در فضای آنلاین منتشر شده است. بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از گوشی‌های زد فولد 3، زد فلیپ 3 و همچنین ساعت‌های واچ 4 و واچ 4 کلاسیک هستند.

انتظار می‌رود که کمپانی کره‌ای در رویداد آنپکد آینده خود در سال جاری، از این محصولات جدید و هیجان‌انگیز رونمایی کند. افشاگر معروف، ایوان بلس به تازگی زمان رویداد را در پست توییتر خود اعلام کرده است.

با توجه به نشر یک تبلیغ جدید از سوی Samsung Russia، رویداد آنپکد آینده سامسونگ در روز چهارشنبه مورخ 11 اوت برگزار می‌شود. سامسونگ در این تبلیغ به طور غیرمستقیم به رونمایی از گوشی‌های انعطاف‌پذیر خود اشاره کرده است.

اگر با دقت به اشکال هندسی در پوستر تبلیغاتی بالا نگاه کنید، به خوبی می‌توانید متوجه گلکسی زد فولد 3 در سمت چپ و گلکسی فلیپ 3 در سمت راست شوید!

انتظار می‌رود گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ در 27 اوت روانه بازار شوند. ساعت‌های هوشمند نیز احتمالا به محض رونمایی در دسترس خریداران و علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

مشخصات (احتمالی) گوشی‌های انعطاف‌پذیر جدید سامسونگ

طبق شایعات اخیر، گلکسی زد فولد 3 به نمایشگر خارجی سوپر آمولد 6.2 اینچی مجهز است. این دستگاه در هنگام باز شدن، به یک تبلت 7.5 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی تبدیل می‌شود.

تراشه اسنپدراگون 888 با رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگاباتی از جمله مشخصات داخلی این محصول به حساب می‌آیند. زد فولد 3 همچنین از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. ظاهرا باتری 4380 میلی آمپر ساعتی در این دستگاه به کار رفته است.

سه دوربین در پنل پشتی گوشی انعطاف‌پذیر جدید به چشم می‌خورند (دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز تله‌فتو و اولترا واید). دوربین سلفی زیر نمایشگر قادر به تهیه تصاویر با کیفیت 16 مگاپیکسل (در هنگام باز بودن گوشی) است.

از طرف دیگر، گلکسی فلیپ 3 در هنگام باز بودن به یک نمایشگر آمولد دینامیک 6.7 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز تبدیل می‌شود. رزولوشن ای نمایشگر، 1080 در 2636 پیکسل است. پنل پشتی شامل سیستم دوربین دوگانه می‌شود.

برخلاف مدل‌های قبلی (گلکسی زد فلیپ) دستگاه جدید دارای نمایشگر بزرگ‌تری در کاور جلویی بوده و به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی، پیام‌ها، نوتیفیکیشن ها و غیره را مشاهده کند.

ارسال نظر