مشخصات و تصویر سرفیس پرو ۸ لو رفت

مایکروسافت با عرضه سرفیس پرو ۷ پلاس جان تازه‌ای به سری تبلت‌های تاشو دومنظوره خود بخشید. حال با نزدیک شدن به مراسم ۲۲ سپتامبر این غول فناوری، مشخصات و تصویر سرفیس پرو ۸ در یک وب‌سایت چینی منتشر شده است.

مشخصات و تصویر سرفیس پرو ۸ لو رفت

ماه ژانویه غول فناوری آمریکایی با معرفی سرفیس پرو ۷ پلاس طرفداران تبلت‌های ۲ در ۱ خود را شگفت‌زده کرد.

حال با نزدیک شدن به مراسم ۲۲ سپتامبر این کمپانی، گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد از نسل هشتم سرفیس‌های خود با عنوان سرفیس پرو ۸ رونمایی کند. لازم به ذکر است انتظار می‌رود در مراسم پیشرو این شرکت از سرفیس Duo 2 نیز پرده برداری کند.

در همین راستا یک وب‌سایت چینی برخی مشخصات کلیدی و تصویر سرفیس پرو ۸ مایکروسافت را به اشتراک گذاشته است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد تبلت جدید مایکروسافت از یک صفحه نمایش ۱۳ اینچ همراه نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این بدان معناست انجام تمام کارها بسیار لذت‌بخش‌تر از گذشته خواهد بود.

از دیگر مشخصات منتشر شده می‌توان به بکارگیری پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل در سری سرفیس پرو ۸، ویندوز ۱۱، استفاده از ۲ درگاه تاندربولت درایو قابل تعویض SSD اشاره کرد.

طبق تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد حاشیه‌های دستگاه نسبت به نسل پیشین باریک‌تر است. به ادعای وب‌سایت ورج اطلاعات منتشر شده درباره سرفیس پرو ۸ صحت داشته و ما بزودی شاهد یک شاهکار جدید از مایکروسافت خواهیم بود.

گفته می‌شود مراسم رونمایی از جدیدترین محصولات غول فناوری تا ۲ روز دیگر یعنی چهارشنبه برگزار خواهد شد.

همانطور که می‌دانید سرفیس پرو ۷ پلاس به منظور اهداف آموزشی و کاری به بازار عرضه شد و توانست فروش نسبتا خوبی را نسبت به نسل‌های پیشین خود تجربه کند. حال باید دید سرفیس پرو ۸ چه عملکردی نسبت به برادر کوچک‌تر خود خواهد داشت و آیا استقبال از آن مورد رضایت مایکروسافت قرار خواهد گرفت یا خیر.

آیا تابحال از سرفیس‌های این شرکت استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر