ال جی احتمالا از اسنپدراگون 875 در نیمه اول سال 2021 استفاده نخواهد کرد

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد که شرکت ال جی قصد ندارد در سال آینده از تراشه جدید پرچمدار کوآلکام یعنی اسنپدراگون 875 استفاده کند و سفارشی برای آن ثبت نکرده است.

ال جی احتمالا از اسنپدراگون 875 در نیمه اول سال 2021 استفاده نخواهد کرد

در تاریخ یک دسامبر سال گذشته میلادی، شرکت کوآلکام از تراشه پرچمدار خود به نام اسنپدراگون 865 در رویداد Tech Summit رونمایی کرد. نام تراشه بعدی شرکت کوآلکام هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است؛ اما با توجه به نام تراشه‌های نسل‌هیا گذشته، احتمالا نام آن اسنپدراگون 875 خواهد بود.

شرکت های سامسونگ و شیائومی به احتمال زیاد اولین شرکت‌هایی خواهند بود که در اولین فصل سال آینده میلادی از این تراشه جدید کوآلکام استفاده خواهند کرد. در سال‌های گذشته شرکت ال جی نیز یکی از اولین شرکت‌هایی بوده است که از جدیدترین تراشه‌های پرچمدار اسنپدراگون در گوشی‌های پرچمدار خود استفاده می کرد.

به گفته یک خبرچین که به اطلاعات یک وب سایت کره جنوبی استناد می‌کند، ال جی در نیمه اول سال 2021 گوشی پرچم‌دار مجهز به تراشه اسنپدراگون 875 را وارد بازار نخواهد کرد. این سایت اظهار کرده است که نام شرکت ال جی در لیست شرکت‌های سفارش‌دهنده اسنپدراگون 875 دیده نشده است. به جای آن، شرکت ال جی سفارش انبوهی از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 775 به شرکت کوآلکام داده است.

دلیل این موضوع می‌تواند تغییر استراتژی این شرکت برای تولید گوشی‌های هوشمند باشد. در گذشته شرکت ال جی در نیمه اول سال جاری میلادی، مدل جدید گوشی های پرچمدار سری G و در نیمه دوم سال، مدل جدید گوشی های پرچمدار سری V را به بازار عرضه می‌کرد. اما امسال این شرکت گوشی جدیدی از سری G معرفی نکرد و به جای آن گوشی LG V60 ThinQ را در ماه فوریه و گوشی ال جی ولوت را در ماه می رونمایی کرد. همچنین اخیرا گوشی پرچمدار ال جی وینگ را معرفی کرد.

در گوشی ال جی ولوت از اسنپدراگون 765G استفاده شده بود و احتمالا مدل بعدی آن که در دومین فصل سال 2021 رونمایی خواهد شد، از تراشه اسنپدراگون 775 قدرت خواهد گرفت.

ارسال نظر