امکان استفاده از اسپاتیفای روی اپل واچ بدون نیاز به اتصال ساعت به آیفون

رسانه کلیک - جدیدا قابلیتی در اسپاتیفای ایجاد شده است که می توانید بدون نیاز به اتصال اپل واچ به گوشی آیفون خود موزیک‌های لیست پخش خود را  گوش دهید. البته این قابلیت هنوز در حالت آفلاین وجود ندارد.

امکان استفاده از اسپاتیفای روی اپل واچ بدون نیاز به اتصال ساعت به آیفون

برنامه اسپاتیفای اپل واچ این امکان را ایجاد کرده است که بتوانید موسیقی و پادکست مورد علاقه خود را بدون اینکه به گوشی آیفون وصل شوید، گوش کنید. شما می توانید لیست پخش خود در اسپاتیفای را از طریق اتصال به وای فای و اینترنت خط، از اپل واچ خود گوش دهید. به نظر می رسد که این ویژگی هنوز در مرحله بتا (نسخه آزمایشی) باشد، بنابراین ممکن است هنوز برای شما در دسترس نباشد.

بعضی از کاربران گزارش کرده اند که می توانند به طور مستقیم از اپل واچ موسیقی گوش دهند. بنابراین دیگر نیازی نیست که آیفون خود را نزدیک خود نگه دارید تا بتوانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

اسپاتیفای در گزارشی به سایت انگجت گفته است: «ما بر روی توسعه تجربه‌های خود تمرکز کرده ایم تا کاربران بتوانند در هرجا و هر زمانی صرف نظر از دستگاه و سیستم عامل آن، به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهند و اکنون پس از یک دوره آزمایش اولیه، در حال ایجاد قابلیت پخش اسپاتیفای در اپل واچ هستیم.»

هنوز قابلیت پخش آفلاین موسیقی در اپل واچ وجود ندارد؛ اما دفعه بعدی که برای پیاده روی یا دویدن بیرون می روید ممکن است بتوانید تلفن خود را در خانه بگذارید و لیست‌های پخش اسپاتیفای خود را با اپل واچ مجهز به LTE خود پخش کنید.

ارسال نظر