اندروید ۱۲ میزان باتری Pixel Buds را نشان خواهد داد

رسانه کلیک - یکی از کاربران با تست نسخه بتای اندروید ۱۲،‌ به نتایج قابل توجهی در مورد ایرباد Pixel Buds رسیده است؛ امکاناتی جدید در اپلیکیشن این ایرباد که میزان باتری Pixel Buds را نشان می‌دهد.آخرین بروزرسانی ایرباد Pixel ‌Buds در ماه سپتامبر سال گذشته منتشر شده بود. این بروزرسانی مشکلاتی مثل قطع و وصل شدن صدای ایربادها را برطرف کرد. حال، بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده بزودی شاهد یک بروزرسانی کاربردی دیگر برای پیکسل بادز خواهیم بود.

اندروید ۱۲ میزان باتری Pixel Buds را نشان خواهد داد

آخرین بروزرسانی ایرباد Pixel ‌Buds در ماه سپتامبر سال گذشته منتشر شده بود. این بروزرسانی مشکلاتی مثل قطع و وصل شدن صدای ایربادها را برطرف کرد. حال، بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده بزودی شاهد یک بروزرسانی کاربردی دیگر برای پیکسل بادز خواهیم بود.

این بروزرسانی شامل اضافه شدن قابلیت مشاهده میزان باتری Pixel Buds در اندروید ۱۲ خواهد بود. این آپدیت قرار است در اپلیکیشن Companion ایربادهای پیکسل بادز منتشر شود.

این اطلاعات را یک کاربر در فضای مجازی منتشر کرده است. او با بررسی نسخه بتای اندروید ۱۲ به نتایج جالبی رسیده است. او در اپلیکیشن Companion ایرباد پیکسل بادز متوجه شد این اپلیکیشن میزان شارژ باتری هر ایرباد را نشان می‌دهد.

شایان ذکر است، این اپلیکیشن میزان شارژ Pixel Buds را نمایش می‌دهد و شارژ باتری کیس اصلی این ایرباد در اپلیکیشن قابل مشاهده نیست. اسکرین‌شات‌های پایین نشان می‌دهد که این اپلیکیشن چطور میزان شارژ پیکسل بادز را تخمین می‌زند. این اتفاق می‌تواند سلامت باتری ایرباد را به کاربر نشان دهد.

لازم به ذکر است، در اپلیکیشن Companion تعداد ساعت نگهداشتن شارژ ایرباد پیکسل بادز نیز نشان داده می‌شود. تمامی این اطلاعات، در نسخه بتای اندروید ۱۲ مشاهده شده است. اپلیکیشن Companion پیکسل بادز با فرمور نسخه ۵۵۳ اجرا شده است که در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ (بدون هیچ تغییراتی در اپلیکیشن) منتشر شده است.

مدت‌هاست که اندروید میزان درصد شارژ باتری گوشی‌ها را در نمایشگر موبایل نشان می‌دهد. اما در ایرباد پیکسل بادز این مورد وجود نداشته است. احتمالا سازندگان پیکسل بادز تصور می‌کردند کاربران می‌دانند که ایربادها هر بار پنج ساعت شارژ باتری نگه می‌دارند.

وجود میزان باتری Pixel Buds‌ می‌تواند یک ویژگی مثبت در اندروید ۱۲ محسوب شود. البته باید صبر کنیم تا ببینیم این مورد به دیگر دستگاه‌های بلوتوثی اندروید نیز اضافه می‌شود یا خیر؟

ارسال نظر