اوپو از اولین تلویزیون هوشمند خود 28 مهر رونمایی می‌کند

رسانه کلیک - شرکت چینی اوپو قصد دارد در تاریخ 28 مهر ماه از اولین تلویزیون هوشمند خود رونمایی کند. برخی افراد پیش‌بینی می‌کنند که این تلویزیون مجهز به دوربین سلفی خواهد بود. 

اوپو از اولین تلویزیون هوشمند خود 28 مهر رونمایی می‌کند

می توان گفت که شرکت اوپو آخرین شرکت تولیدکننده تلفن همراه است که قصد دارد وارد بازار تلویزیون های هوشمند شود. شرکت اوپو که یک شرکت چینی است و از سال 2004 تاسیس شده، اعلام کرده است که قصد دارد تلویزیون هوشمند خود را وارد بازار کند و تاریخ رونمایی از ان را به صورت رسمی اعلام کرده است. در تاریخ 19 اکتبر یا 28 مهر ماه این شرکت چینی در شانگهای چین از اولین تلویزیون خود رونمایی خواهد کرد.

در تیزر رسمی منتشر شده، هیچ اطلاعاتی درباره این تلویزیون ذکر نشده است. اما ما به لطف گواهی نامه‌های 3C منتظر دو تلویزیون با کد اسم های A65UB00 و A55UB00 هستیم. همان‌طور که از اعداد موجود در این کدها مشخص است، اولین تلویزیون پنل 65 اینچی و دومین تلویزیون پنل 55 اینچی خواهد داشت.

همچنین برخی افراد حدس می‌زنند که در این تلویزیون‌ها دوربین سلفی وجود داشته باشد. انتظار می‌رود که تلویزیون هوشمند اوپو یک نمایشگر QLED با کیفیت 4K و نرخ نوسازی 120 هرتز داشته باشد و از یک چیپ MEMC بهره ببرد.

ارسال نظر