اپلیکیشن BlockSite اندروید برای کاهش اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی

رسانه کلیک - اپلیکیشن BlockSite با محدود کردن دسترسی شما به وب‌سایت‌ها و برنامه‌های مختلف، اعتیاد شما به فضای مجازی را کاهش می‌دهد و باعث افزایش تمرکزتان می‌شود. 

اپلیکیشن BlockSite اندروید برای کاهش اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی

نداشتن تمرکز یکی از بزرگترین مشکلات حال حاضر بشر است. با پیشرفت تکنولوژی و تعدد ابزار‌های مختلف مدت زمان زیادی را درگیر جزئیات دنیای اطراف خود هستیم و تمرکز ما روی موارد ضروری کم شده است.

یکی از اصلی ترین دلایل این مشکل را می‌توان گوشی‌های هوشمند دانست؛ به گونه ای که کاربران آن‌ها دائما در حال مرور شبکه‌های اجتماعی و وب سایت ها هستند و نمی‌توانند بر روی یک موضوع خاص تمرکز لازم را داشته باشند.

BlockSite - Block Distracting Apps & Sites نرم افزاری است که دسترسی شما به وب‌سایت‌ها و برنامه‌های مختلف را محدود می‌کند و به نوعی ابزاری بازدارنده برای شما به حساب می‌آید تا دچار اعتیاد در استفاده از این شبکه‌ها نباشید. برای استفاده از این برنامه تنها کافی است تا لیستی از سایت ها و یا برنامه هایی که باعث اتلاف وقت شما می شوند را مشخص کنید و همه چیز را به این استارتاپ فوق العاده بسپارید.

برای مسدود کردن برنامه‌ها دو گزینه در اختیار دارید؛ یا می‌توانید برنامه را به مدت زمان محدودی مسدود کنید یا برنامه را به طور کلی مسدود کنید تا دیگر دسترسی به آن نداشته باشید.

برای جلوگیری از دسترسی دیگران به استارتاپ و ایجاد تغییرات در تنظیمات می توانید با استفاده از رمز عبور و یا الگو از تمامی اطلاعات ثبت شده محافظت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه BlockSite - Block Distracting Apps & Sites اندروید:

  • مسدودسازی وب سایت و یا برنامه های پر استفاده نصب شده
  • توانایی مسدودسازی دائمی وب سایت های پورنوگرافی
  • امکان تعیین مدت زمانی خاص برای وب سایت و یا برنامه‌های مسدود شده
  • همگام سازی اطلاعات با نسخه دسکتاپ برنامه
  • محافظت از اطلاعات برنامه به وسیله رمز عبور و یا الگو
  • جلوگیری از به هم خوردن تمرکز در هنگام انجام فعالیت های مهم روزانه

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از گوگل پلی اقدام کنید: دانلود

ارسال نظر