اپل در سرویس TV پلاس از سرویس واقعیت افزوده استفاده می‌کند

رسانه کلیک - گفته می‌شود اپل برای سرویس TV پلاس از محتوای واقعیت افزوده هماهنگ با برنامه‌های موجود در این سرویس استفاده می‌کند.

اپل در سرویس TV پلاس از سرویس واقعیت افزوده استفاده می‌کند

به نظر می‌رسد اپل در حال آماده شدن برای اضافه کردن محتوای واقعیت افزوده مناسب با برنامه‌های موجود در سرویس استریم اپل TV پلاس است. هدف اپل از این اقدام کسب رضایت مشترکان فعلی این سرویس و ایجاد زیرساخت برای عرضه هدست‌های واقعیت افزوده آن به بازار است. شایعات نشان می‌دهد واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

اپل با این اقدام به کاربران خود اجازه می‌دهد که شخصیت‌ها و موقعیت‌های مربوط به نمایش‌های موردعلاقه خود را در قالب واقعیت افزوده نمایش دهند. محتواهای گفته شده، محتوای اضافه است و قرار نیست که نمایش واقعیت افزوده‌ای که ارائه شده است به صورت هم‌زمان با چیزی باشد که در نمایش دیده می‌شود. اپل محتواهای بیشتری مانند پادکست درباره برنامه‌ها منتشر خواهد کرد.

اپل قصد داشت این ویژگی را همراه با آیفون ۱۲ معرفی کند. این ویژگی در حقیقت برای پایان سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. برخی شایعات درباره وجود قابلیت LiDAR شبیه به آیپدپرو روی پرچمداران جدید آیفون داشتند. همچنین گفته می‌شود که اشتراک رایگان آیفون یا آیپد تا پایان سال جاری میلادی پایان می‌یابد.

شیوع ویروس کرونا باعث شد که توسعه نرم‌افزاری و فیلم‌ها با تاخیر روبه‌رو شوند و این برنامه‌ریزی به هم بریزد. بنابراین اپل این شرایط را در نظر می‌گیرد و برنامه‌های کاری خود را فشرده و ارائه این قابلیت را به سال ۲۰۲۱ موکول می‌کند.

ارسال نظر