اپل پس از رونمایی از آیفون تاشو ، تولید آیپد مینی را متوقف خواهد کرد

رسانه کلیک - احتمالا اپل پس از رونمایی از آیفون تاشو ، تولید آیپد مینی را متوقف کند؛ زیرا این گوشی بین گوشی آیفون و آیپد مینی قرار می گیرد و شباهت زیادی به آیپد مینی دارد.

اپل پس از رونمایی از آیفون تاشو ، تولید آیپد مینی را متوقف خواهد کرد

اپل همچنان در حال کار روی نسل اول آیفون‌های تاشو خوداست؛ در حالی که شرکت‌های پیشرو دیگر مثل سامسونگ و هواوی طراحی و توسعه نسل دوم گوشی‌های هوشمند تاشو خود را آغاز کرده‌اند. این شرکت غول فناوری در تکنولوژی گوشی‌های هوشمند از رقبا عقب افتاده است و تاکنون فقط از دستگاه‌های 5G خود رونمایی کرده است؛ درحالی که برندهای دیگر چندین نوع گوشی هوشمند تاشو ارائه داده اند.

اپل در حال تلاش مداوم برای ساخت آیفون‌های تاشو است، که اطلاعات آن چندین بار در گذشته لو رفته است، اما اخیرا یک گزارش جدید ادعا کرده است که اپل پس از رونمایی از آیفون‌های تاشو خود دیگر آیپدهای مینی خود را تولید نخواهد کرد. دلیل این تصمیم می تواند این باشد که آیفون تاشو بین آیفون و آیپد مینی قرار می گیرد و iPadOS را اجرا خواهد کرد و زمانی که آیفون تاشو باز می‌شود نمایشگری مشابه آیپد مینی خواهد داشت.

اگر این گزارش درست باشد می‌توان گفت زمانی که این آیفون تاشو باز شود، یک نمایشگر تمام صفحه کامل خواهیم داشت و با این که این گوشی، دو نمایشگر مجزا دارد اما طوری طراحی شده است که به صورت دو نمایشگر جداگانه دیده نمی شود.

انتظار می رود که این گوشی، رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی داشته باشد و با قیمت پایه 1.499 دلار به بازار عرضه شود. تاریخ رونمایی گوشی تاشو اپل احتمالا اواخر همین ماه میلادی باشد.

ارسال نظر