ایرباد TH 5358 تسکو ، هدفونی با پنل لمسی

رسانه کلیک - در این مطلب به بررسی ایرباد TH 5358 تسکو با پنل لمسی می‌پردازیم که یک گزینه مناسب برای خرید هدفون بی‌سیم است. 

ایرباد TH 5358 تسکو ، هدفونی با پنل لمسی

هدفون بی سیم این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و برندهای زیادی هدفون‌های بی‌سیم خود را با نام‌ها و طراحی‌های مختلف تولید کرده‌اند. شرکت‌های مختلف همواره در تلاش هستند که طراحی جدید و متفاوتی برای هدفون‌های بی‌سیم ایجاد کنند تا کاربران تجربه بهتری از استفاده از آن‌ها داشته باشند. به همین دلیل رقابت در بازار این محصولات زیاد شده و هر برندی سعی دارد با ارائه ویژگی‌های جدید، مشتریان بیشتری را جذب کند.

در این مطلب به بررسی هدفون بی‌سیم شرکت تسکو می‌پردازیم که ایرباد TH 5358 تسکو نام دارد. این هدفون بی‌سیم ظاهری جذاب و زیبا دارد و به‌گونه‌ای طراحی شده است که تجربه خوبی را برای شما رقم می‌زند و به هیچ‌عنوان هنگام استفاده از‌ آن فشاری به گوش شما وارد نمی‌شود.

شرکت تسکو یک بازرگانی توانمند است و محصولاتی را از بازار جهانی تهیه و به بازار داخلی تزریق می‌کند. محصولاتی که آن‌ها انتخاب می‌کنند، از نظر کیفیت بهتر از محصولات مشابه در بازار هستند و در کثرت کاربری دارای استحکام و دوام قابل ملاحظه‌ای هستند.

علاوه بر این موارد، زیبایی و ظاهر محصولات نیز یکی از موارد مهم در انتخاب محصولات برای این شرکت است. در نهایت این شرکت سعی می‌کند تا محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب و باورنکردنی به مشتریان عرضه کند. این موارد باعث شده تا شرکت تسکو از زمان آغاز فعالیت خود (۱۳۸۱ شمسی) تاکنون، مشتریان زیادی داشته باشد.

ایرباد TH 5358 تسکو

طراحی

ایرباد TH 5358 یکی از هدفون های بی سیم تسکو است که مجهز به پنل لمسی و یک محفظه است. این محفظه هم وظیفه محافظت از ایربادها و هم وظیفه شارژ آن‌ها را بر عهده دارد. این هدفون ها بسیار کوچک و سبک هستند و به خوبی داخل گوش قرار می‌گیرند. برای قطع و وصل صدا، یک پنل لمسی روی بدنه این ایرباد تعبیه شده است.

این ایرباد بدنه کشیده‌ای دارد و میکروفون‌ها در پایین آن قرار گرفته‌اند تا صدای کاربر با وضوح زیادی ضبط شود. با استفاده از ایربادهای تسکو به‌راحتی می‌توانید در محیط‌های شلوغ با تلفن صحبت کنید و نیازی نیست که گوشی هوشمند خود را از کیف یا جیبتان خارج کنید.

باتری

این ایرباد مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 580 میلی آمپر ساعت است. شارژ کامل باتری این دستگاه به یک تا دو ساعت زمان نیاز دارد و با هر بار شارژ آن می‌توانید به مدت ۴ ساعت بدون وقفه با تلفن صحبت کنید یا ۴ ساعت به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهید.

برای شارژ باتری باید با استفاده از کابل میکرو یو‌اس‌بی، محفظه ایرباد را شارژ کنید. اگر این هدفون را شارژ کنید ولی از آن استفاده نکنید، شارژ باتری ۱۴۰ ساعت در حالت استندبای قرار می‌گیرد.

ایرباد TH 5358 تسکو

مشخصات فنی

ایرباد TH 5358 تسکو از طریق بلوتوث نسخه ۵ به گوشی هوشمند یا تبلت شما متصل می‌شود. نکته مهمی که در خرید هدفون بی‌سیم باید به آن توجه کنید، میزان فاصله‌ای است که هدفون از آن پشتیبانی می‌کند. این میزان در ایرباد تسکو ۱۰ متر است. یعنی اگر گوشی هوشمند شما تا ۱۰ متر هم از این ایرباد دور شود، باز هم صدا بدون قطعی و با کیفیت خوب شنیده می‌شود و این موضوع نکته مهمی در هدفون‌های بی‌سیم است.

دامنه فرکانس این هدفون ۲۰ کیلوهرتز است و صدای آن با وضوح ۹۰ دسیبل شنیده می‌شود. همچنین حساسیت میکروفون این هدفون ۱۶ اهم و مقاومت آن ۲۰۰ اهم است.

ارسال نظر