ایلان ماسک طرفدار Call of Duty است؛ یک هواداری قدیمی

رسانه کلیک - مدیرعامل تسلا اخیرا از علاقه خود به بازی‌های ویدیویی گفته است. ایلان ماسک طرفدار Call of Duty است و تمامی نسخه‌های این بازی را تجربه کرده است.ایلان ماسک طرفدار Call of Duty است. مدیرعامل تسلا بارها از علاقه خود به بازی‌های ویدیویی گفته و اخیرا بیان کرده از سال ۲۰۰۳ سری بازی‌های Call of Duty را بازی کرده است. سومین مرد ثروتمند جهان یکی از هواداران قدیمی بازی‌های ویدیویی است و طرفداری او از این بازی تعجب‌برانگیز نیست.

ایلان ماسک طرفدار Call of Duty است؛ یک هواداری قدیمی

ایلان ماسک طرفدار Call of Duty است. مدیرعامل تسلا بارها از علاقه خود به بازی‌های ویدیویی گفته و اخیرا بیان کرده از سال ۲۰۰۳ سری بازی‌های Call of Duty را بازی کرده است. سومین مرد ثروتمند جهان یکی از هواداران قدیمی بازی‌های ویدیویی است و طرفداری او از این بازی تعجب‌برانگیز نیست.

چند ماه گذشته، ایکس‌باکس از ایلان ماسک تقاضا کرده بود که یک ماشین Warthog واقعی (احتمالا با فناوری تسلا)، خودروی محبوب سری بازی‌های Halo، را بسازد. البته جای تعجب ندارد، چرا که ایلان ماسک شاید یکی از طرفداران سری Halo نیز باشد.

شایان ذکر است، وی نسبت به بازی Cyberpunk 2077 ابراز علاقه‌مندی کرده بود و گفته بود دوست دارد بازی‌های استودیو CD Projekt Red را به نسخه تازه‌سازی شده مدل S تسلا بیاورد. اما، علاقه ماسک به این بازی پایدار نبود. پس از انتشار فاجعه‌بار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در ماه دسامبر سال گذشته، ایلان ماسک در توییتی این بازی را مورد تمسخر قرار داد.

با این اوصاف، ایلان ماسک طرفدار Call of Duty بوده و از علاقه خود به این مجموعه صحبت کرده که توسط یک خبرنگار پاپاراتزی فیلمبرداری شده است. این ویدیو در صفحه FaZe Clan، یک سازمان معروف ورزش‌های الکترونیک منتشر شده است.

در ویدیوی منتشر شده، یک نفر از ایلان ماسک می‌پرسد که آیا او یک گیمر است؟ وی به این سوال پاسخ مثبت می‌دهد. سپس فرد سوال‌کننده می‌پرسد آیا Call of Duty بازی کرده است؟ مدیرعامل تسلا در پاسخ می‌گوید از سال ۲۰۰۳ و انتشار نسخه‌های اولیه این سری، بازی‌های Call of Duty را انجام داده است.

تاکنون تعداد ۱۸ نسخه از بازی Call of Duty منتشر شده است. بر اساس گزارشات منتشر شده، نسخه ۲۰۲۱ این بازی توسط استودیو Sledgehammer Games در دست توسعه قرار دارد. این استودیو پیش از این، بازی Call of Duty: WWII را منتشر کرده بود که مورد توجه بازیکنان قرار گرفت.

ارسال نظر