اینکاس از مدل زره‌پوش مرسدس AMG G63 رونمایی کرد

رسانه کلیک - شرکت تیونینگ خودرو اینکاس خودروی جدید مرسدس AMG G63 را به لیموزین زره‌پوش تبدیل کرده است که قابلیت حفاظت از سرنشینان را در مقابل تهدیدها دارد. قیمت این خودرو بیش از ۱/۲ میلیون دلار خواهد بود.

اینکاس از مدل زره‌پوش مرسدس AMG G63 رونمایی کرد

اینکاس از مدل زره‌پوش مرسدس AMG G63 که به لیموزین تبدیل شده است رونمایی کرد. ظاهر خودرو شبیه شاسی‌بلندهای آف‌رود است اما طول زیاد آن فقط در لیموزین دیده می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که این خودرو ترکیبی از آف‌رود و لیموزین است.

هدف از طراحی مرسدس AMG G63 حفظ جان سرنشینان آن بوده است. به همین علت کارشناسان این خودرو را به لیموزین تبدیل کردند. این آخرین باری است که کمپانی اینکاس مدل مرسدس بنز کلاس G را به خودرویی لیموزین و ضدگلوله تبدیل می‌کند. کارشناسان اینکاس فاصله محوری این خودرو را حدود ۴۴۰ سانتی‌متر افزایش دادند که برای ۴ نفر ظرفیت دارد. در قسمت پشتی این خودرو نیز فضای کافی وجود دارد که سرنشینانی که مسافت زیادی را پیمودند بتوانند استراحت کنند.

علاوه بر وجود فضای کافی برای استراحت، سرنشینان در داخل کابین از حمله مهاجمان محافظت می‌شوند و در یک فضای آرامش بخش قرار می‌گیرند که فقط سدان‌های لوکس و سطح بالا می‌توانند برای مشتریان فراهم کنند. در داخل کابین نیز صندلی‌های تکی با کنترل اختصاصی و پوشیده از چرم در داخل کابین وجود دارد که شامل امکاناتی مانند خم شدن و عملکردهای گرمایش، تهویه و ماساژ می‌شوند.

برای جداسازی فضای اختصاصی برای سرنشینان عقب را از فضای سرنشین جلو و راننده از یک دیوار شیشه‌ای برقی استفاده شده است. این دیوار پارتیشن‌بندی‌شده شامل تلویزیون 4k با صفحه‌ی تخت است که مسافران می‌توانند آن را با استفاده از کنترل بین صندلی‌ها تنظیم کنند.

خودرو G63 برای محافظت از سرنشینان با استانداردهای CEN 1063 BR6 مطابقت دارد. کف این خودرو مقابل انفجار مقاومت می‌کند اما بدنه آن تا حداکثر کالیبر ۷/۶۲ میلی‌متر در مقابل شلیک گلوله‌های انواع اسلحه مقاومت می‌کند. اینکاس در سیستم محرکه تغییری ایجاد نکرده است و این خودرو از پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر با قدرت ۵۸۵ اسب‌بخارکه در زیر کاپوت مرسدس AMG G63 وجود دارد استفاده می‌کند.

در حال حاضر اینکاس قیمت خودرو G63 را اعلام نکرده است. اما قطعا این خودرو لوکس ارزان نخواهد بود. نسل قبلی مرسدس بنز کلاس G قیمتی حدود ۱/۲ میلیون دلار داشته است؛ بنابراین قیمت نسل جدید این خودرو در بهترین حالت مقداری بیش از ۱/۲ میلیون دلار خواهد بود.

ارسال نظر