به کمک نرم‌افزار موبایل NotificationHistory نوتیفیکشن‌های مهم را از دست ندهید

رسانه کلیک - اپلیکیشن NotificationHistory حافظ تمام نوتیفیکیشن‌های شماست و برای این طراحی شده که اگر به اشتباه اعلانی را پاک کردید بعدا بتوانید در تاریخچه اپ جستجو کرده و به آن دسترسی داشته باشید.

به کمک نرم‌افزار موبایل NotificationHistory نوتیفیکشن‌های مهم را از دست ندهید

با نصب اپلیکیشن‌های مختلف به مرور بر تعداد نوتیفیکشن‌های شما نیز افزوده می‌شود. تعداد زیادی از این اعلان‌ها ضروری نیستند و گاهی جنبه تبلیغاتی به خود می‌گیرند. برای رهایی از اعلان‌های مزاحم اپلیکیشن‌های مختلف مسدود کننده‌ای وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. اما مشکلی که اکثر این اپلیکیشن‌ها دارند این است که امکان دارد تا اعلان‌های مهم از دید شما مخفی بمانند.

اپ NotificationHistory آمده که نگذارد این اتفاق بیفتد. این اپ خوب و کاربردی، حافظ تمام نوتیفیکیشن‌های شماست و برای این طراحی شده که اگر به اشتباه اعلانی را پاک کردید بعدا بتوانید در تاریخچه اپ جستجو کرده و به آن دسترسی داشته باشید. ذخیره نوتیفیکیشن‌ها در NotificationHistory به غیر از موردی که گفتیم کاربردهای بهتری مثل خواندن پیام‌های دریافتی واتس اپ بدون سین کردن را هم دارد.

ویژگی جذاب دیگر این اپلیکیشن این است که بدون اینکه تیک خوانده شدن پیامتان در پیام‌رسان‌ها درج شود می توانید از تاریخچه نوتیفیکشن‌ها آن را بخوانید. به لطف این اپلیکیشن نوار ابزارتان همیشه مرتب و خالی باقی خواهد ماند. به کمک این نرم‌افزار نوتیفیکشن‌های مهم را تفکیک کنید و آنهایی که ارزش کمتری برایتان دارند را از نظر پنهان کنید. هم‌چنین تاریخچه‌ای از آنها ذخیره کنید تا اگر نیاز شد به آنها دسترسی داشته باشید.

سازندگان NotificationHistory برای راحتی هر چه بیشتر کاربر با اپلیکیشن امکانات شخصی‌سازی متنوعی در آن قرار داده‌اند. به طور مثال می‌توانید برای اپ‌ها بلک لیست بسازید تا به اعلان‌هایی که مهم‌تر هستند شانس بیشتری برای دیده‌ شدن بدهید. البته همیشه امکان استفاده از گزینه جستجو را دارید که با دقت و بر اساس کلیدواژه تمام نوتیفیکیشن‌های شما را جستجو می‌کند.

لینک دانلود اپلیکیشن

ارسال نظر