بیل گیتس: از کرده خود پشیمانم

بیل گیتس در مصاحبه اخیرش با CNN از ماجرای طلاق، رابطه کاری با سرمایه‌گذار بدنام و اتهاماتش در مایکروسافت پرده برداشت.

بیل گیتس: از کرده خود پشیمانم

ابراز پشیمانی بیل گیتس از کارهای گذشته

بیل گیتش چندی پیش در مصاحبه‌ای با CNN حاضر شد و از اقدامات بشردوستانه‌اش در دوران کرونا صحبت کرد. وی در خلال گفته‌هایش به ماجرای طلاق از ملیندا فرنچ، روابط کاری‌اش با جفری اپستین و ایجاد فضای مسموم و ملتهب در مایکروسافت نیز اشاره کرد.

بیل و ملیندا پس از 27 سال زندگی مشترک، روز دوشنبه رسما از یکدیگر طلاق گرفتند. بیل ضمن اظهار تأسف از این مسئله گفت که همچنان به رابطه کاری خود با ملیندا ادامه خواهد داد؛ چراکه این کار به نفع بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس (Bill and Melinda Gates Foundation) خواهد بود.

گیتس درباره همکاری‌اش با سرمایه‌گذار بدنام جفری اپستین نیز چنین گفته است: «من چند جلسه با او شام خوردم، به این امید که حرف‌هایش درباره جمع‌آوری و راضی کردن میلیاردرها برای اهداف بشردوستانه جهانی حقیقت داشته باشد. وقتی معلوم شد اظهاراتش واقعی نیست با او قطع رابطه کردم.»

بنیان‌گذار مایکروسافت ارتباطش با اپستین را اشتباه خواند و گفت که از اعتماد به او عمیقا پشیمان است.

در این مصاحبه از گیتس خواسته شد درباره اتهاماتش به سوء استفاده از کارکنان خانم نیز توضیح بدهد. ظاهرا چند تن از کارمندان مایکروسافت و همین‌طور خیریه اظهار داشته‌اند که بیل آن‌ها را به شام و مهمانی دعوت کرده و فضای ناامنی را در محیط کار به وجود آورده است. این مسئله باعث شد اعضای هیئت مدیره تحقیقات خود را علیه گیتس آغاز کنند. در پایان مشخص شد که ادعای کارکنان چندان بی‌پایه و اساس نبوده است.

بیل گیتس در پایان مصاحبه گفت کاملا از کرده خود پشیمان بوده و امیدوار است بتواند با عبرت از گذشته، به بهبود اوضاع کار و شرکت کمک شایانی کند.

ارسال نظر