تحریم جدید بایننس علیه ایرانی ها | فرار قبل از مسدود شدن سرمایه

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، با اعلام راهبرد جدید خود، فشار تحریم را روی کاربران ایرانی افزایش داده است.

تحریم جدید بایننس علیه ایرانی ها | فرار قبل از مسدود شدن سرمایه

تحریم جدید بایننس علیه ایرانی ها

صرافی Binance به دلیل اتهام‌های مبنی بر فعالیت غیرمجاز، در تیررس حوزه‌های قضایی سراسر جهان قرار گرفته است. این صرافی ارزهای دیجیتال به‌عنوان راهبردی برای بررسی‌های مستمر، الزامات احراز هویت جدید را برای همه کاربران خود اعلام کرده است.

بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان در اعلامیه‌ای در وب‌سایت خود نوشت: «بلافاصله ازاین‌پس، همه کاربران جدید ملزم به تکمیل تأیید هویت سطح متوسط برای دسترسی به محصولات و خدمات بایننس، از جمله سپرده ارزهای دیجیتال، معاملات و برداشت هستند.»

علاوه بر این، کاربران فعلی که فرایند احراز هویت را انجام نداده‌اند، مجاز خواهند بود تنها «برداشت، لغو سفارش، بستن موقعیت و بازخرید» انجام دهند.

به گفته بایننس، این تغییر خط‌مشی برای کاربران فعلی به صورت مرحله‌ای اجرا می‌شود تا از حداقل اختلالات در تجربه کاربر اطمینان حاصل شود. بااین‌حال، تأییدیه‌های فوری احراز هویت به کاربران اجازه می‌دهد تا به محصولات و خدمات Binance دسترسی کامل داشته باشند.

این صرافی ارزهای دیجیتال به کاربران فعلی تا 27 مهرماه (19 اکتبر) فرصت داده است تا فرایند تأیید هویت خود را تکمیل کنند یا دارایی‌های خود را از این صرافی خارج کنند.

کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها قادر نخواهند بود در این بایننس احراز هویت انجام دهند، بنابراین این تغییر سیاست و تحریم جدید تیر خلاص برای کاربران ایرانی این صرافی خواهد بود.

البته گزارش شده است که برخی فعالان ایرانی برای استفاده از خدمات و مزایای فوق‌العاده بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، هزینه‌های زیادی (بیش از 100 دلار) برای دریافت مدارک جعلی کشورهای خارجی پرداخت می‌کنند تا حسابشان را در این صرافی تأیید کنند.

پیش‌تر نیز بایننس اعلام کرده بود که سقف برداشت روزانه را برای کاربران تأیید نشده پایین آورده است و همچنین مبادلات قراردادهای آتی را نیز در 3 کشور اروپایی غیرفعال کرد .

ارسال نظر