تسلا استخدام می کند ؛ نیروی متخصص جهت پاسخگویی به توییت های ایلان ماسک

رسانه کلیک - ایلان ماسک، مدیر کمپانی تسلا درحال استخدام افرادی است که به جای او بتوانند به انتقادات مردم در توییت های وی پاسخ دهند. ماسک سابقه طولانی در پاسخگویی به توییت های افراد مختلف دارد. 

تسلا استخدام می کند ؛ نیروی متخصص جهت پاسخگویی به توییت های ایلان ماسک

ایلان ماسک خیلی از وظایف شرکت تسلا را خود به تنهایی به عهده گرفته است، اما این بار قسمت پشتیبانی توییتری را می خواهد ترک کرده و این وظیفه را به عهده افراد دیگری بسپارد. به همین ترتیب این شرکت، آگهی استخدام و جذب نیروی متخصص برای این کار را منتشر کرده است.

از جمله مسئولیت های شغلی متخصصان پشتیبانی انرژی تسلا، حل و فصل یا رسیدگی به شکایات مردم در صورت لزوم است (رسیدگی به افکار انتقادی رسانه های اجتماعی نسبت به مدیر عامل تسلا).

به گزارش جاب لیستینگ؛ این شرکت سال گذشته بخش روابط عمومی خود را حذف کرده و متخصصان پشتیبانی هم اکنون در خط مقدم نظرات مستقیم نسبت به این کمپانی هستند.

احترام به مشتری از جمله ویژگی هایی است که باعث پیشرفت یک شرکت می شود. شرکت تسلا از جمله شرکت هایی است که همیشه درحال شنیدن نظرات مشتریان و انتقادات آنها برای اعمال بهبود های لازم روی محصولات خود است.

آقای ماسک سابقه ای طولانی در پاسخگویی به سوالات و انتقادات مشتری های خود در توئیتر دارد.

برای یک مدیر عامل برجسته، پرداختن مستقیم به نگرانی و نظرات مشتریان تا حدودی تحسین برانگیز است. ماسک همچنین سابقه ساعت ها پاسخگویی مداوم در توییتر را دارد که البته با استخدام افراد جدید، نگرانی های او نسبت به پاسخگویی به سوالات و انتقادات مشتریان، کاسته می شود.

به همین دلیل است که آقای ماسک به عنوان یکی از افراد تاثیر گذار شبکه‌های اجتماعی و بخصوص در پلتفرم توییتر، شناخته می‌شود.

اینکه آیا تیم پشتیبانی استخدام شده می‌تواند مسئولیت خود را به درستی در پاسخگویی به نظرات مردم انجام دهد و بتواند فیلتری باشد که نظرات کاربردی و غیر کاربردی را از هم جدا کند، مسئله ای است که فقط زمان نتیجه آن را نشان خواهد داد.

ارسال نظر