تصاویر واقعی گوگل پیکسل ۶ پرو لو رفت | دوربین سلفی قطره‌ای

روز گذشته خبر انتشار تصاویر رسمی گوشی پیکسل 6 بسیاری از کاربران فضای مجازی را تحت تاثیر خود قرار داد. حال در تازه‌ترین اخبار منتشر شده از گوشی‌های جدید گوگل، تصاویر واقعی پیکسل ۶ پرو فاش شده است. 

تصاویر واقعی گوگل پیکسل ۶ پرو لو رفت | دوربین سلفی قطره‌ای

شرکت گوگل قصد دارد در ماه اکتبر از جدیدترین گوشی‌های خود پرده‌برداری کند. حال با نزدیک شدن به زمان رونمایی، تصاویر واقعی مدل پرو سری پیکسل ۶ میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود.

تا به امروز اخبار زیادی پیرامون گوشی‌های جدید گوگل منتشر شده است اما امروز شاهد تصاویر ویدیو ضبط شده از پیکسل ۶ پرو بودیم. از این رو، قصد داریم آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد پنل پشتی پیکسل ۶ پرو شیشه‌ای بوده و رنگ‌آمیزی نوک مدادی جذاب آن ظاهری خاص به محصول داده باشد.

همانطور که از ظاهر پنل جلویی دستگاه پیداست پیکسل جدید به طراحی دوربین سلفی قطره‌ای در وسط قسمت بالایی گوشی مجهز بوده و این می‌تواند خبری خوش برای علاقه‌مندان به گوشی‌های کم حاشیه باشد.

بعلاوه پنل پشتی از یک مجموعه دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. با نگاه دقیق‌تر به تصاویر منتشر شده خمیدگی پنل جلویی و پشتی دستگاه به چشم می‌خورد. گفته می‌شود پیکسل ۶ پرو از لحاظ ظاهری در پنل جلویی شباهت بسیاری با گلکسی اس ۲۱ اولترا دارد.

جدا از بحث طراحی محصول فرد افشاکننده صفحه مشخصات پردازنده دستگاه را از طریق برنامه CPU-Z به نمایش گذاشته است. این‌طور که به نظر می‌رسد پردازنده گوگل از دو هسته بسیار قدرتمند Cortex-X1 بهره می‌برد.

این اولین بار است که یک گوشی در جهان از قدرتمندترین هسته Arm بصورت دوگانه استفاده می‌کند. جالب اینجاست حتی پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ از یک هسته Cortex-X1 بهره‌مند هستند.

بنابراین به نظر می‌رسد پیکسل‌های جدید گوگل با داشتن یک سخت‌افزار قدرتمند قرار است رقیبان خود را یکی پس از دیگری کنار بزنند و فروش خوبی را تجربه کنند. حال باید دید غول فناوری چطور کاربران به خرید سری پیکسل ۶ ترغیب خواهد کرد.

ارسال نظر