تلکام 2019 برگزار نمی‌شود

رسانه کلیک - طبق اعلام مجریان برگزاری بیستمین نمایشگاه تلکام به شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، این نمایشگاه امسال برگزار نمی شود.

تلکام 2019 برگزار نمی‌شود

چندی پیش عنوان شدکه به دستور و یا توصیه وزیر ارتباطات، شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات و اپراتورهای بزرگ از حضور در «تلکام» منصرف شده اند. در همین حال سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز که بسیاری از فعالان بخش خصوصی حوزه مخابرات عضو آن هستند این نمایشگاه را به نوعی تحریم کرد و این ها دلایلی است که موجب شد تلکام بیستم برگزار نشود.

در این باره، جمال هادیان سخنگوی وزارت ارتباطات گفته بود که مطابق با نظرسنجی صورت گرفته در سال گذشته از وضعیت برگزاری نمایشگاه «تلکام»، به دست آمده، مبنی بر این است که این نمایشگاه بازدهی کافی و وافی نداشته است.به همین دلیل با توافق طرفین، مقرر شد وزارت ارتباطات و زیرمجموعه های این وزارتخانه، در «تله کام بیستم»، غرفه مشخصی نداشته باشند و اپراتورها و شرکت مخابرات نیز به صورت محدود و در غرفه های کوچکتر حاضر شوند.

همچنین، هیئت مدیره و کمیسیون حقوقی اتحادیه صنعت مخابرات ایران دیروز در بیانیه‌ای انصراف خود را از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۹) اعلام کردند و عنوان کردند: در شرایط فعلی و با توجه به انصراف سندیکای صنعت مخابرات ایران، اپراتورهای بزرگ، بسیاری از اعضای اتحادیه و سندیکا و به جهت اینکه اتحادیه، فضای حاکم بر نمایشگاه تله‌کام را از لحاظ پیش نیازهای لازم جهت اجرا مناسب نمی داند، به همین منظور انصراف خود را از حضور در این نمایشگاه اعلام می کند.

ارسال نظر