توافق قریب الوقوع Honor و کوالکام ، پرچم‌دارهای جدید با تراشه‌های اسنپ‌دراگون

رسانه کلیک - مذاکرات بین برند تازه مستقل شده Honor و غول تراشه‌سازی آمریکایی، کوالکام به سرعت در حال پیش‌رفت است و به نظر می‌رسد توافق آنها به زودی رسمی شود.

توافق قریب الوقوع Honor و کوالکام ، پرچم‌دارهای جدید با تراشه‌های اسنپ‌دراگون

Huawei Technologies به تازگی مارک فرعی خود، Honor را فروخته و راه دسترسی این شرکت زیر مجموعه به بسیاری از اجزا و فناوری های ممنوع شده توسط ایالات متحده را در طی تحریم‌های تجاری علیه هواوی باز کرده است.

با برداشته شدن تحریم‌ها، Honor اکنون می‌تواند چیپست گوشی‌های هوشمند خود را از کوالکام تهیه کند. طبق گزارش، با توجه به مذاکرات جدی این دو شرکت، توافق قریب الوقوع Honor و کوالکام دور از انتظار نیست.

شکی نیست که هر دو شرکت Huawei و Honor اکنون در برابر یکدیگر به رقابت می‌پردازند و دیدن نحوه رقابت‌ آن‌ها جالب خواهد بود. پیش از این ، مدیر عامل Honor، ژائو مینگ به کارمندان خود اعلام کرده بود که اکنون این شرکت قصد دارد به مارک برتر تلفن‌های هوشمند در بازار چین تبدیل شود.

زمانی که Honor تحت انحصار Huawei بود بیشتر مشغول به ساخت تلفن های هوشمند ارزان قیمت و میان رده بود در حالی که پرچم‌داران برتر Huawei تحت سری P و سری Mate ارائه می‌شد. اما اکنون، Honor نیز دستگاه‌های ممتازی را به بازار عرضه خواهد کرد که احتمالاً در صورت توافق قریب الوقوع Honor و کوالکام ، از چیپست جدید کوالکام Snapdragon 888 استفاده خواهند کرد.

این دو شرکت تنها در بازار گوشی‌های هوشمند در حال رقابت نیستند. ژائو مینگ تأیید کرده است که Honor دستگاه‌های دیگری به جز تلفن های هوشمند را روانه بازار خواهد کرد اما اطلاعات زیادی در این باره فاش نکرده است. هرچند بر اساس سوابق این شرکت، به راحتی می‌توان فرض کرد که ژائو مینگ در مورد راه‌اندازی دستگاه‌هایی مانند تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، باندهای تناسب اندام و نوت بوک با نام تجاری Honor صحبت می‌کند.

در همین حال‌، این مارک در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های هوشمند سری V جدید خود در ماه آینده است. طبق گزارش‌ها. این تلفن‌های هوشمند توسط چیپست مدیاتک که این شرکت از قبل به آن دسترسی داشت تأمین می‌شوند.

ارسال نظر