تیم اسنپ و راهکاری جدید برای جذب کاربران!

رسانه کلیک - تیم اسنپ در حال تلاش برای جذب دوباره اعتماد کاربران است. در همین راستا شاهد اضافه شدن قابلیتی جدید به اسنپ کیو هستیم.

تیم اسنپ و راهکاری جدید برای جذب کاربران!

اسنپ در حرکتی جالب با افزودن کلوپ بازی به بازی اسنپ کیو؛ قدم هایش را بر صحنه صنعت گیم محکم کوبیده و در تلاش است برای جذب دوباره کاربرانی که ریزش کرده اند، با ورود در بازاری بکر در ایران شانس خود را امتحان کند.

داستانی که در هفته های اخیر اسنپ با آن دست به گریبان شد، باعث شد خیلی از کاربران قید استفاده از آن را بزنند ( پرونده جنجالی اسنپ؛ چه کسی را مقصر بدانیم؟ ). اما اسنپ با تغییراتی در خود تلاشی برای هتریک کردن کرده است.

اینبار تیم اسنپ با افزودن کلوپ بازی به اسنپ کیو دورازه شانسی جدیدی به روی کاربرانش گشوده است. اسنپ کلوپ بازی های ترند روز را در بر گرفته و کاربران با بازی در این کلوپ شانس برنده شدن و سفر رایگان با اسنپ تاکسی را دارند.

این حرکت در ایران برای اولین بار نیست که اتفاق نمی افتد. در گذشته تیم دیجی کالا با گزینه گردونه شانسی که به کاربران کد تخفیف خرید می داد، وارد این حوزه شده بود. اما تفاوت اسنپ با دیجی کالا در این نکته است که به جای یک مورد، چندین گزینه بازی روز را انتخاب کرده است.

در بررسی دقیق تر این موضوع، به سایت ها و پلتفرم های بزرگ زیادی در کشورهای خارجی می رسیم که بر اساس استفاده از مینی گیم در حرکتند. برای مثال سایت point voucher استارتاپی است که با استفاده از گیم های سرگرم کننده کوچک، بن تخفیف فروشگاه های شهر لندن را در اختیار کاربران قرار می دهد. این بازی بر اساس میزان امتیاز بنا شده و به اندازه میزان امتیاز به کاربران بن تخفیف می دهد.

سایت های قرعه کشی آنلای ، سایت هایی که درخلال بازی؛ بیت کوین رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهند، از تعدد بالایی برخوردارند.

شاید این حرکت اسنپ در کنار این موضوع که تلاشی برای بازگرداندن و نصب دوباره اسنپ تاکسی برای کاربرانش است، بر سیاستی بلند مدت بنا شده است.

صنعت گیم در ایران حوزه بکری است که به قول خیلی از کارشناسان اقیانوس آبی آرامی است که کمتر کسی ریسک کرده و واردش می شود.

سرمایه گذارها تازه با مبحث اطمینان به اپلیکیشن ها کنار آمده اند و اعتماد به اینکه یک بازی هم می تواند درآمدزا باشد، برایشان سخت است. اما اسنپ که تیمی بزرگ با سیاستی در پس ضمینه اش دارد، ریسک کرده و وارد این اقیانوس شده است.

جذب دوباره کاربران، با دست گذاشتن بر نقطه سفر رایگان، ایده جالبی است که شاید رسیدن به این نتیجه برای تیم های ایرانی زمان بر بود. اما اسنپ در این راستا، تیر را به هدف زده و بعید نیست موج تحریم اسنپ به زودی با افول روبه‌رو شود. ظاهرا این حرکت اسنپ هتریکی برای این اپ خواهد بود!

باید منتظر ماند و دید در ادامه اسنپ در صنعت گیم قرار است چه مانوری بدهد؟ آیا سیاست این تیم برای ماندن در این حوزه با اهدافی بلند مدت رقم خورده است؟ قرار است اسنپ در مسیر سوپر اپ شدن چه گزینه های دیگری بیافزاید؟ آیا اصلا سیاست کلوپ بازی اسنپ کار ساز خواهد بود؟

ارسال نظر