تیک تاک پردانلودترین اپلیکیشن جهان شد!

طبق گزارش منتشر شده توسط رسانه Nikkei به نظر می‌رسد اپلیکیشن تیک‌تاک توانسته است با وجود تمام محدودیت‌های اعمال شده روی آن توسط دولت‌های مختلف، مقام پردانلودترین برنامه را از آن خود کند. 

تیک تاک پردانلودترین اپلیکیشن جهان شد!

با توجه به گزاراشات منتشر شده توسط یکی از وب‌سایت‌های تحلیل و آمار آسیایی، اپلیکیشن تیک‌تاک توانسته است با گذر از فیسبوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و تمام شبکه‌های اجتماعی دیگر مقام پردانلودترین اپلیکیشن سال ۲۰۲۰ را از آن خود کند.

پیش از این فیسبوک برای مدت‌های طولانی توانسته بود این مقام برای خود نگه دارد. اما تیک‌تاک با وجود تمام محدودیت‌های اعمال شده روی آن ثابت کرد می‌تواند این مقام را تصاحب کرده و فیسبوک را به جایگاه دوم فهرست پردانلودترین اپلیکیشن‌های سال منتقل کند.

یکی از دلایل محبوبیت تیک‌تاک میان رقبا ابداع یک روش جدید برای به اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه است. در واقع از زمان ورود این پلتفرم به زندگی جوانان، بسیاری از کمپانی‌های بزرگ همچون گوگل، فیسبوک و توییتر تصمیم گرفته‌اند تا امکان به اشتراک‌گذاری ویدیو کوتاه را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کنند.

برای مثال یوتیوب به منظور رقابت با تیک‌تاک امکان انتشار ویدیوهای کوتاه را در یک زبانه جداگانه معرفی کرده است.

اینستاگرام نیز از جمله برنامه‌هایی است که با معرفی قابلیتی مشابه با ویدیوهای کوتاه تیک‌تاک با نام Reels قصد دارد میان کاربران خود محبوبیت بیشتری پیدا کند.

لازم به ذکر است در گذشته شما فقط می‌توانستید ویدیوهای بین ۹ تا ۵۰ ثانیه‌ای در تیک‌تاک منتشر کنید اما این میزان از ماه جولای به ۳ دقیقه افزایش یافت تا کاربران بتوانند با خیال راحت اقدام به اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی خود کنند.

بنابراین محبوبیت این شبکه اجتماعی باعث شد تا بسیاری از غول‌های فناوری با الهام گرفتن از آن بتوانند مسیر پیشرفت خود را بطور هوشمندانه‌ای تغییر دهند.

حال باید دید این پلتفرم تا چه زمانی می‌تواند مقام پردانلودترین اپلیکیشن را برای خود نگه دارد.

ارسال نظر