جدیدترین مدل فراری هیبریدی F171 با بدنه راه راه در حال توسعه است

رسانه کلیک - شرکت فراری این روزها در حال توسعه یک خودروی اسپرت با موتور شش سیلندر بوده و آنطور که از اخبار خودرو پیداست، این محصول همان فراری هیبریدی F171 با موتور V6 است.

جدیدترین مدل فراری هیبریدی F171 با بدنه راه راه در حال توسعه است

فراری نام این خودرو را "F171" گذاشته و قرار است رقیب ابرخودروهایی مانند مک لارن آرتورا باشد که از موتور V6 هیبریدی برای پیشرانه خود استفاده می‌کند.

عکس‌های لو رفته جدیدترین مدل فراری هیبریدی از سایت carscoop گویای بدنه بسیار متفاوت آن است.

فراری هیبریدی

قرار است این فراری هیبریدی جدید از یک موتور 3.0 لیتری V6 توئین توربو کاملا جدید با یک موتور الکتریکی و یک باتری استفاده کند. در مورد توان خروجی پیشرانه هیبریدی جدید فراری اطلاعات خوبی در دست نیست اما شایعات حاکی از آن است که می‌توان آن را حدود 700 اسب بخار تخمین زد.

این موتور هیبریدی جدید برای فراری بسیار مهم است، زیرا شایعات نشان می‌دهد که این موتور قرار است در مدل SUV Purosangue نیز استفاده شود. اولین شاسی بلند فراری قرار است شبیه مدولار Roma باشد؛ با این تفاوت که توانایی میزبانی از موتورهای V6 ، V8 و V12 را خواهد داشت.

به گفته carscoop چند ماه پیش، انریکو گالیرا، مدیر ارشد بازاریابی Ferrari اعلام کرد:

فلسفه ما این است كه سعی كنیم برای فناوری‌های مختلف آماده باشیم تا بتوانیم از آنها در تحولات لازم استفاده كنیم؛ به همین دلیل مدل‌های زیادی از موتورها را تولید کردیم که شامل V12 و V8 و در آینده V6 می‌شوند.

انتظار می‌رود تصاویر رسمی ابرخودروی هیبریدی V6 Ferrari تا پایان سال منتشر شود.

ارسال نظر