جدیدترین کروم بوک های ایسر با پردازنده Snapdragon 7c

رسانه کلیک - ایسر از تولید دوکروم بوک جدید با پردازنده  Qualcomm’s Snapdragon 7c خبر داد. این دو دستگاه به نام کروم بوک Spin 513 و کروم بوک  Enterprise Spin 513  اولین کروم بوک های ایسر هستند که پردازنده Snapdragon دارند.کروم بوک Spin 513 از قیمت 399 دلار شروع می شود و دارای پردازنده 8 نانو متری Snapdragon 7c است. این کروم بوک دارای نمایشگر  13.3 FHD IPS با حاشیه هایی با سایز متوسط و محافظ Gorilla Glass است و دارای  لولایی 360 درجه است که به شما امکان می دهد آن را کاملا به عقب تا کنید. این کروم بوک دارای رم 8 گیگا بایتی و حافظه داخلی 128 گیگا بایتی است.

جدیدترین کروم بوک های ایسر با پردازنده Snapdragon 7c

کروم بوک Spin 513 از قیمت 399 دلار شروع می شود و دارای پردازنده 8 نانو متری Snapdragon 7c است. این کروم بوک دارای نمایشگر 13.3 FHD IPS با حاشیه هایی با سایز متوسط و محافظ Gorilla Glass است و دارای لولایی 360 درجه است که به شما امکان می دهد آن را کاملا به عقب تا کنید. این کروم بوک دارای رم 8 گیگا بایتی و حافظه داخلی 128 گیگا بایتی است.

کروم بوک Spin 513 دارای پورت های زیر است: پورت تمام سایز USB 3، دو پورت USB-C همراه با یک پورت ورودی برق و یک جک میکروفن و هدفون combo. این کروم بوک دارای صفحه کلید island-style با نور پس زمینه اختیاری است. صفحه لمسی آن با شیشه Gorilla پوشانده شده است و شبکه LTE اختیاری دارد .

ایسر ادعا کرده است عمر باتری این کروم بوک 14 ساعت با یک بار شارژ سریع است. وزن کروم بوک Spin 513 زیر 1.2 کیلو گرم است و در ژانویه 2021 به قیمت 429 یورو برای خرید در EMEA در دسترس خواهد بود و در آمریکا شمالی نیز در ماه بعد به بازار می آید و نسخه Enterprise این کروم بوک در ماه مارس به مبلغ 699.99 دلار موجود می شود.

به دنبال این اعلامیه ایسر انتظار می رود که در هفته ها و ماه های آینده تولیدکنندگان دیگر نیز کروم بوک هایی با پردازنده مشابه منتشر کنند و حتی شاید آن ها قبل از ایسر به بازار بیایند.

ارسال نظر