سرفیس Duo 2 مایکروسافت تا ۳ سال آپدیت نرم افزاری دریافت می‌کند

به تازگی شرکت مایکروسافت از نسل جدید گوشی‌های خود با صفحه نمایش دوگانه رونمایی کرده است. حال به گفته این شرکت، سرفیس Duo 2 به مدت ۳ سال بروزرسانی‌های اندروید را دریافت خواهد کرد. 

سرفیس Duo 2 مایکروسافت تا ۳ سال آپدیت نرم افزاری دریافت می‌کند

پس از شکست مایکروسافت در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند این شرکت تصمیم گرفت با انجام آزمایشات مختلف یک محصول خاص را روانه بازار کند. و در نهایت نتیجه ایده‌ها و آزمایشات این کمپانی به تولید سرفیس Duo ختم شد.

البته رونمایی نسل اول این سرفیس‌ها به دلیل مشکلات متعدد چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با معرفی نسل دوم گوشی‌های سرفیس Duo توجه کاربران را به سوی خود جلب کند.

در همین راستا غول فناوری آمریکایی اعلام کرده است خریداران سرفیس Duo 2 می‌توانند به مدت ۳ سال تضمینی از جدیدترین آپدیت‌های گوگل بهره‌مند شوند. این خبر می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه نرم‌افزار و افرادی که قصد استفاده از دستگاه خود برای مدت طولانی را دارند بسیار خوشحال کننده باشد.

البته طبق گزارش منتشر شده گفته می‌شود مایکروسافت این قول را برای نسل اول سرفیس‌های خود به کاربران داده بود اما متاسفانه کاربران آن هنوز از اندروید ۱۰ روی گجت خود استفاده می‌کنند. این درحالی است که طبق عهد این شرکت سرفیس‌های قدیمی می‌بایست به اندروید ۱۱ مجهز شوند.

حال بهتر است کمی درباره نسل دوم سرفیس‌های مایکروسافت با صفحه نمایش دوگانه صحبت کنیم.

پس از معرفی سرفیس‌‌های ۲۰۲۱ مایکروسافت بسیاری از کاربران در سراسر جهان درحال آماده‌سازی خود برای خرید محصولات پرقدرت و کاربردی جدید این شرکت هستند.

در این میان سرفیس Duo 2 به عنوان یک تبلت تاشو همراه صفحه نمایش دوگانه با مشخصات یک پرچمدار واقعی یکی از دستگاه‌هایی بود که توسط غول فناوری آمریکایی رونمایی شد.

از جمله مشخصات کلیدی این محصول می‌توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، باتری بزرگ‌تر نسبت به نسل قبل، دوربین سه‌گانه و فناوری NFC اشاره کرد.

البته برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای سرفیس معرفی شده برای بسیاری از کاربران بالا بوده و همین مسئله موجب بالا گرفتن موج انتقادات زیادی توسط کاربران فضای مجازی شده است.

حال باید دید وعده جدید مایکروسافت با عنوان ارائه بروزرسانی ۳ ساله در سرفیس Duo 2 عملی خواهد شد یا خیر. لطفا نظرات خود را پیرامون محصول جدید این شرکت با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر